نسخه چاپی

تخلیه آب از مترو حبیب‌اله و استادمعین ادامه دارد

عکس خبري -تخليه آب از مترو حبيب‌اله و استادمعين ادامه دارد

مدیرمنطقه یك عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران، گفت: تاكنون حجم بسیار زیادی از آب تخلیه و به سكوی مترو رسیده‌ایم.این عملیات به زودی پایان خواهد یافت.

به گزارش نما به نقل از پايگاه خبري 125، مرتضي اصفهاني مديرمنطقه يک عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران درباره آخرين وضعيت ايستگاه هاي آب گرفته مترو، تصريح‌کرد: تاکنون با استفاده از 8 موتور پمپ فوکس که به صورت 24ساعته در نقاط مختلف آبگرفتکي کار مي کنند حجم بسيار زيادي ازآب تخليه و به سکوي مترو رسيده‌ايم و با حضور همزمان سه نفر از روساي ايستگاه ها در مترو و 16 نفر از پرسنل سه ايستگاه که مشغول آبرساني از داخل تونل و سکو به خارج از مترو هستند اين عمليات به زودي پايان خواهد يافت.

اصفهاني که از اولين روز آبگرفتگي در ايستگاه مترو حبيب الله و مناطق اطراف آن حضور داشت درباره چگونگي اين عمليات نيز اظهار داشت: از ابتدايي‌ترين ساعات شروع بارندگي و با افزايش حجم باران، متروي خط 4 دچار آبگرفتگي شديد شد که تعداد زيادي از معاونان و 11 نفر از مديران ارشد سازمان به منظور رفع هر چه سريعتر اين مشکل پابه پاي نيروهاي عمليات حضور داشتند.

وي در ادامه گفت: با حضور نيروهاي آماده و متخصص آتش نشاني توانستيم با پيشروي آب به طبقات بالا جلوگيري کنيم.با زمانبندي مشخص دو متر از حجم آب موجود را کاهش مي داديم و موتور پمپ‌هاي موجود را مرتب به نقاط مختلف منتقل مي‌کرديم تا بتوانيم آب بيشتري راخارج کنيم.

مديرمنطقه يک عمليات سازمان آتش نشاني تهران درباره عملکرد نيروهاي عمليات آتش نشاني گفت: تاکنون مانورهاي مختلفي در زمينه اين گونه حوادث توسط سازمان آتش نشاني برگزار شده و پرسنل، آمادگي نسبي در مقابله با آبگرفتگي داشتند و خوشبختانه نيروهاي عملياتي در کوتاهترين زمان ممکن و با مديريت يکپارچه و با حداقل تجهيزات تمام توان خود را براي مهار اين حادثه بکار بستند.

۱۳۹۱/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...