نسخه چاپی

نظر آندو برای انتخاب‌ نشدن نكونام

هافبك تیم ملی می گوید از انتخابهای كنفدراسیون فوتبال آسیا و به ویژه انتخاب بهترین بازیكن آسیا متعجب و ناراحت است. تیموریان معتقد است قهرمان نشدن استقلال در آسیا دلیل اصلی در كوتاه ماندن دست جواد نكونام از عنوان بهترین بازیكن سال 2013 است.

به گزارش نما، آندرانیک تیموریان درباره انتخابهای کنفدراسیون فوتبال آسیا در مراسم معرفی بهترینهای سال 2013 اظهار کرد: واقعا هم متعجبم، هم ناراحت. تعجبم از این است که چطور کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشترین جوایز را به فوتبال چین داده است، آن هم در شرایطی که فوتبال این کشور در سطح اول فوتبال آسیا نیست. آنها نه تنها نتوانستند به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کنند بلکه حضورشان در جام ملتهای آسیا هم هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: در سالهای گذشته رقابت اصلی برای تصاحب عناوین برترینها معمولا بین کره، ژاپن و ایران بود و این مساله با توجه به قدرت این کشورها اتفاق عجیبی نبود اما واقعا جای تعجب است که چطور فوتبال چین که امسال تنها یک قهرمانی باشگاهی در آسیا داشت بیشترین جوایز را برده است.

هافبک تیم ملی درباره ناراحتی خود هم گفت: برای فوتبال ایران و جواد نکونام ناراحتم. نکونام نماینده 75 میلیون ایرانی بود و من هم مثل همه دوست داشتم که جایزه بهترین بازیکن سال آسیا به نکونام می رسید. واقعا او شایسته کسب این عنوان بود. نکونام یک بازیکن بین المللی است و این جایزه شایسته او بود. فقط فکر می کنم به دلیل معیارهای آسیا که بیشترین اهمیت را برای رقابتهای باشگاهی قائل است رقیب چینی نکونام این عنوان را گرفت. اگر استقلال قهرمان آسیا می شد دیگر هیچ بهانه ای وجود نداشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد این عنوان را از نکونام بگیرد. با این حال اینکه به نکونام این عنوان را ندادند، چیزی از ارزشهای او کم نمی کند.

۱۳۹۲/۹/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...