نسخه چاپی

آغاز توزیع شیر در مهدهای كودك

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی كشور با اشاره به اینكه طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، به زودی توزیع شیر در مهدهای كودك اجرا خواهد شد گفت: این طرح با همكاری آموزش و پرورش انجام می‌شود.

به گزارش نما، محمد نفریه با اشاره به اینکه پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، توزیع شیر در مهدهای کودک نیز قطع شد اظهار داشت: در این خصوص رایزنی‌هایی صورت گرفت و دستگاه‌های مربوطه نیز وعده‌هایی دادند.

وی تصریح کرد: طبق آخرین جلسات انجام شده قرار است به زودی توزیع شیر در مهدهای کودک آغاز شود و در این خصوص اعتبارات لازم نیز از سوی دولت تأمین شود.

نفریه بیان داشت: با توجه به شرایط کودکان و حضور آنها در مهدهای کودک الزامی است که شیر در مهدهای کودک توزیع شود که در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: طرح دیگری که از سوی سازمان بهزیستی کشور در دو سال گذشته انجام شده است پوشش بیمه‌ای مربیان مهدهای کودک بوده که در این طرح بخشی از حق بیمه مربیان توسط سازمان بهزیستی کشور بر منابع حاصله از هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شده است.

وی در ادامه در خصوص آخرین تعداد مهدهای کودک در سطح کشور گفت: تعداد مهدها در سال جاری افزایش یافته و هم اکنون بیش از ۱۵ هزار مهد کودک در سطح کشور فعال هستند.

۱۳۹۲/۹/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...