نسخه چاپی

ماجرای اخراج همكاران شهید احمدی‌روشن از سازمان انرژی اتمی/ "صالحی پاسخ بدهد"

نماینده مردم تهران در مجلس، ماجرای جذب و اخراج همكاران شهید احمدی‌روشن را تشریح كرد و گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی باید در این باره پاسخ بدهد.

به گزارش نما، زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اخراج برخی از همکاران شهید احمدی‌روشن از سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: من نامه پدر شهید احمدی‌روشن را در سایت‌ها دیده‌ام؛ در جلسه‌ای که آقای روحانی برای تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای برگزار کرد،‌ خانواده شهید احمدی‌روشن شرکت نکردند.

وی ادامه داد: ما دلیل عدم شرکت خانواده شهید احمدی‌روشن در جلسه تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای را پیگیری کردیم و متوجه شدیم که ظاهراً اعتراض داشتند؛ شهید احمدی‌روشن افرادی را در دوره‌ای که صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نبود، به سازمان می‌برد یعنی افرادی از طرف دوستان شهید احمدی روشن به این سازمان برای همکاری معرفی می‌شوند و با وی کار می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: پس از شهادت شهید احمدی‌روشن و برعهده گرفتن مسئولیت ریاست سازمان انرژی اتمی توسط صالحی، تعدادی از افرادی که شهید احمدی روشن به سازمان آورده بود، توسط صالحی از سازمان انرژی اتمی اخراج می‌شوند.

طبیب‌زاده همچنین گفت: پدر شهید احمدی روشن نیز در اعتراض به این موضوع، نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشته و احتمالاً یکی از دلایل عدم حضور در جلسه تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای اعتراض به اخراج همکاران شهید احمدی‌روشن بوده است.

وی تاکید کرد: من در خصوص اخراج همکاران شهید احمدی روشن تذکر داده‌ام و در صورتی که رئیس سازمان انرژی اتمی پاسخ اعتراضم را ندهند، ما احتمالاً از آقای صالحی در این زمینه سؤال خواهیم کرد و او ضمن حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس باید به این موضوع پاسخ دهد.

۱۳۹۲/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...