نسخه چاپی

بذرپاش:

شوی تبلیغاتی صدا و سیما برازنده نبود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: گزارش عملكرد ۱۰۰ روزه نشان داد تا آخر سال حداكثر اقدمات راهبردی دولت در حوزه اقتصاد، دادن ۲ بسته كالایی ارزان به برخی اقشار كم‌درآمد است. آیا حداكثر تدبیر دولت ژنرال‌ها همین بود؟

به گزارش نما، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش دیروز رئیس‌جمهور در رسانه ملی پیرامون اقدامات ۱۰۰ روزه دولت، گفت:‌ علمکرد برخی از مجریان در شب گذشته به جای گزارش علمکرد آدم را یاد فیلم انتخاباتی و یا یک شوی تبلیغاتی می‌انداخت که نه برازنده صدا و سیما بود و نه برازنده دولت محترم بود.البته باید دید که پشت صحنه این اتفاق چه بوده است.

این نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: مصاحبه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه نشان داد تا آخر سال حداکثر اقدمات راهبردی دولت در حوزه اقتصاد بعد از یک سال طرح چند ساله توزیع شیر رایگان در مدارس و احتمالاً دادن دو بسته کالایی ارزان به برخی اقشار کم درآمد است. آیا حداکثر تدبیر دولت ژنرال‌ها همین بود؟

بذرپاش گفت: راه پیشنهادی تیم اقتصادی دولت برای کاهش تورم کنترل حجم نقدینگی است اینکه هیچ پروژه و کاری را انجام ندهیم از ترس اینکه نقدینگی کشور اضافه شود آسان‌ترین راه کنترل تورم است.

وی افزود: در این صورت یک رکود سنگین را در کشور شاهد خواهیم بود پس بهتر است کلیه امور را به تعطیلی رساند که هم نقدینگی کنترل شده و هم تورم کاهش پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: البته روش‌های بهتری برای مهار نقدینگی وجود دارد که جا داشت مشاورین رئیس‌جمهور به ایشان مشورت‌های لازم در خصوص راه‌های کاهش نرخ تورم ارائه می‌دادند وگرنه تعطیلی بسیاری از امور هنر نمی‌باشد. در این گزارش دولت نشان داد که به تعطیلی کارها علاقه خاصی دارد و برای هر یک از آنها توجیه خاصی را همراه خود دارد. تعطیلی سفرهای استانی بعنوان روش مطلوب برای ارتباط با آحاد مردم، تعطیلی مسکن مهر به عنوان روشی برای ایجاد سرپناه برای اقشار کم درآمد جامعه، کاهش سطح فعالیت‌های هسته‌ای کشور به صورت داوطلبانه، تعطیلی بسیاری از طرح‌های اقتصادی گذشته مانند طرح‌های جلوگیری از قاچاق کالا و ارزی مانند طرح شبنم و ایران‌کد و ده‌ها موضوع دیگر آن هم بدون ارائه راه‌حل‌های جایگزین، جای سؤال دارد.

بذرپاش گفت: چطور همه امور اقتصادی و ضعف‌های اقتصادی کشور از گذشته به ارث رسیده ولی قوت‌ها و دستاوردهای ورزشی از سه ماه قبل به ارث رسیده است.

وی افزود: قرار بود آقای رئیس‌جمهور با این سابقه اجرایی زیاد و تیم با تجربه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه خود را می‌داد ولی جز سیاه‌نمایی که نسبت به کل نظام بود کار دیگری انجام نشد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: این کار را هم با این توجیه انجام شد که باید واقعیت‌ها را بیان کرد و در این ۱۰۰ روز بر اوضاع کشور مسلط می‌شدیم. آیا کسی که وارد صحنه انتخابات می‌شود به مشکلات کشور آشنایی ندارد. آیا از ۲۴ خرداد تا ۱۲ مرداد زمان برای آشنایی با مشکلات کشور نیست؟

بذرپاش گفت: خدا نکرده دشمنی ما با یک قوم ما را از عدالت خارج نکند. دولت محترم حدود ۳۵ مصوبه برای توضیح کسب و کار اتخاذ نموده است از جمله کاهش پیش‌پرداخت برای گشایش ال‌سی به ۳۰درصد. جا دارد دولت محترم ببیند کدام یک از ۳۵ مصوبه در این حوزه اجرایی شده است.

«امیدواریم دولت محترم به این باور برسد که انتخابات تمام شده است و اکنون دولت جمهوری اسلامی ایران مطرح است. دستاوردهای ۳۳ساله نظام با صدها هزار خون شهید به اینجا رسیده است.»

وی افزود: جا دارد دولت در امور اقتصادی و اجرایی بیشتر بپردازد و امیدواریم در گزارش‌های بعدی به اصل موضوع بیش از حاشیه‌ پرداخته شود و آن هم کار و تلاش شبانه‌روزی برای مردم و حل مشکلات کشور باشد.

۱۳۹۲/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...