نسخه چاپی

نباید هر دولتی، دولت قبل را به كل نفی كند/انتقاد از عملكرد مجریان مصاحبه با روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: گزارش ۱۰۰ روزه روحانی بیشتر شبیه گزارش ۸ ساله دولت احمدی‌نژاد بود.

به گزارش نما، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت که شب گذشته رئیس‌جمهور اعلام کرد، اظهار داشت: این گزارش بیشتر از ۱۰۰ روز بود و بیشتر از شبیه گزارش ۸ ساله دوره دولت احمدی‌نژاد بود تا گزارش ۱۰۰ روزه دولت یازدهم.

وی در خصوص آمارهایی که رئیس‌جمهور از دولت‌های نهم و دهم ارائه کرد، گفت: حضرت عیسی (ع) همراه با جمعیتی در راه بودند که یک لاشه سگ را بر سر راه خود دیدند و هر کدام از همراهان ایشان یک ایرادی به این لاشه سگ گرفت، اما حضرت گفتند که دندانهای سفید این سگ را هم ببینید. ای کاش آقای رئیس‌جمهور دندانهای سفید دولت قبل را نیز می‌دید.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: متاسفانه روسای دولت‌ها بعد از روی کارآمدن همواره از این حرف‌ها می‌زنند و دولت‌های قبل را متهم می‌کنند و اگر ایشان سعی می‌کرد بیشتر در مورد گزارش اقدامات و حرف‌های خود را می‌زد بهتر بود تا اینکه راجع به دیگران صحبت کند.

نادران در مورد مجریان این برنامه حرکات آنها را از قبل طراحی شده دانست و گفت: اینکه مجریان چه چیزی بگویند از قبل طراحی می‌شود و این مورد نیز برای بار اول نیست که اتفاق می‌افتد.

۱۳۹۲/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...