نسخه چاپی

واكنش قلعه نوعی به آلودگی هوا

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:نیم فصل دوم امتیازگیری سخت‌تر می‌شود. یك سری تیم‌ها برای نیفتادن تلاش می‌كنند یك سری برای كسب سهمیه و یكسری هم تلاش می‌كنند وسط جدول باقی بمانند.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال در خصوص نیم فصل عنوان کرد: به هر حال نیم فصل دوم امتیازگیری سخت‌تر می‌شود. یک سری تیم‌ها برای نیفتادن تلاش می‌کنند یک سری برای کسب سهمیه و یکسری هم تلاش می‌کنند وسط جدول باقی بمانند. نیم فصل دوم کار سخت‌تری در پیش داریم.

وی در مورد دیدار با گسترش خاطرنشان کرد: گسترش بازیکنان جوان و خوبی دارد همچنین مربی جوانی هم در این تیم فعالیت می‌کنند. سال اول است که در این لیگ حضور دارند اما شرایط خوبی دارد. بازیکنانی را جذب کرده که هنوز ما شناخت کافی نداریم. فیلم جام حذفی آنها را آنالیز کردیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: طبیعتا بازی سختی خواهیم داشت. اما امیدوارم دیدار جذابی شاهد باشیم. روز به روز روندمان بهتر می‌شود. مصدومانمان باز می‌گردند. هاشم‌ بیک‌زاده هم اکنون به تمرینات رسیده. از کادر پزشکی استقلال و نیکو کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم. زحمت زیادی کشیدند. اگر کادر پزشکی اجازه بازی به خسرو حیدری بدهد از این بازی به میدان می‌رود اما از بازی آینده در جمع 18 نفر خواهد بود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چه بازیکنانی در دیدار مقابل گسترش حضور ندارند، گفت: ما تنها سیاوش اکبرپور را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. اگر کادر پزشکی اجازه دهد از خسرو حیدری استفاده می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا آلودگی هوا به این بازی لطمه‌ای وارد نمی‌کند، تصریح کرد: این موضوع دیگر کار ما نیست. طبیعتا همه باید یکسری مسائل را رعایت کنیم. قوانین را در نظر بگیریم و آنها را رعایت کنیم. به هر حال همه چیز هم از مسئولان نباید بخواهیم. خودمان باید رعایت کنیم. جا دارد که تشکری از مسئول حمل و نقل تهران تشکر کنم. آنها هم تلاش خود را انجام می‌دهند. باید برای از بین رفتن آلودگی از وسایل عمومی بیشتر استفاده کنیم . به هر حال این موضوع عزم ملی می‌خواهد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه نمی توانستند به علت آلودگی هوا بازی ها را یک هفته به تاخیر بیندازند تصریح کرد: به هر حال سازمان لیگ هم زمان ندارد آنها هم تقصیری ندارد اگر یک هفته بازی به عقب بیفتد با مشکلاتی روبرو می‌شویم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه روز گذشته ایران در جمع برترین‌های آسیا نماینده‌ای نداشت، خاطرنشان کرد: من از این موضوع تعجب می‌کنم ما به جز نکونام می‌توانستیم در عناوین دیگر انتخاب شویم فکر می‌کنم این انتخاب‌ها همه فنی نباشد. فکر کنم یکسری ارتباطات تعاملات بین‌المللی باید داشته باشیم. همین مسائل باعث می‌شود خیلی راحت جایگا‌ه‌ها را از دست بدهیم. جواد درست است که انتخاب نشد اما لیاقت این انتخاب را داشت. او با استقلال جزو 4 تیم برتر آسیا قرار گرفت و با تیم ملی هم به جام جهانی صعود کرد. فکر می‌کنم یک مقدار در این زمینه کم لطفی شد.

وی در مورد اینکه کشورهای شرق آسیا توانستند لابی بهتری داشته باشند، اظهار داشت: نگاه ما باید بین‌المللی باشد هم اکنون دنیا دهکده جهانی شده با توجه به تعاملات در دنیا که بر اساس منافع خودمان صورت می‌گیرد اگر ارتباط نداشته باشیم جایگاه‌ها را خیلی راحت از ما می‌گیرند و راحت از آن می‌گذرند. ما در برخی جاها از داوری هم لطمه خوردیم. نگاه همه دولتمردان نسبت به تعاملات تغییر یافته است.

سرمربی استقلال تاکید کرد: جا دارد این جا از ظریف تشکر کنم. این مسائل باعث می‌شود تا نگاه دنیا به ما تغییر پیدا کند. من در دیداری که با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشتم گفتم که برخی بازیکنان خارجی را که می‌خواهیم بیاورند آنها می‌ترسند. ما باید دین خود را همراه با ایران عزیز و قشنگی‌های آن نشان دهیم.

قلعه‌نویی یادآور شد: از تیم مذاکره کننده تشکر می‌کنم آنها با شرایط خوب و با لباس‌های مناسب و قشنگ در مذاکرات حاضر شدند تعاملات خوبی داشتند و امیدوارم این مسائل ادامه داشته باشد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا منتظری و تیموریان در استقلال خواهند ماند، گفت: صد در صد آنها می‌مانند اگر قرار بود آنها بروند همان ابتدا این کار را می‌کردند آنها واقعا ایثار کردند. با معرفت و پهلوانی که به خرج دادند در استقلال بازی کردند. پولی در نیم فصل نگرفتند اما با قدرت در مسابقات ظاهر شدند.

وی در مورد دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و آث‌میلان و آیا اینکه چنین بازی‌هایی برگزار می‌شود، یادآور شد: انشاءالله این دیدارها ادامه دارد. ما در آن ر وز تمرین و کنفرانس مطبوعاتی داریم. به هر حال کار قشنگی است. هم اکنون عصر ارتباطات است و اصل بر این است که در تمام موارد از جمله پزشکی، هنری، سیاسی و ورزشی ارتباط وجود داشته باشد این کار قشنگی است.

۱۳۹۲/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...