نسخه چاپی

گتوزو: برای بازی كردن به تهران آمدم/ سیمیچ: شناختی از فوتبال ایران ندارم

بازیكنان پیشین تیم فوتبال آث میلان ایتالیا بعد از ورود به تهران درباره این سفر به اظهار نظر پرداختند. در همین رابطه داریو سیمیچ گفت: شناختی از فوتبال ایران ندارم اما ما برای یك بازی بزرگ به ایران آمده‌ایم.

به گزارش نما به نقل از مهر، داریو سیمیچ بازیکن اسبق تیم ملی کرواسی و تیم های اینتر و آث میلان در فرودگاه امام خمینی(ره) به خبرنگاران گفت: به رغم حضور در تیم ملی کرواسی شناخت آن چنانی از فوتبال ایران ندارم. در سفر که بودیم اطلاعاتی به من داده شد و اینکه تماشاگران از این بازی استقبال خواهند کرد. بازیکنان بزرگی به ایران آمده اند و قطعا در تیم ایرانی نیز بازیکنان ستاره و نامداری خواهند بود که هواداران به آنها علاقه دارند. این شرایط باعث می شود که بازی پرتماشاگری را شاهد باشیم و این باعث جذاب تر شدن هرچه بیشتر بازی خواهد شد.

سیمیچ در پایان گفت: ظاهرا قرار است در بازی فردا بازیکن یا بازیکنانی خداحافظی کنند و از آنها قدردانی شود. در چنین بازی هایی فضای جالبی خواهد بود. بازی فردا دیداری است بین بازیکنانی که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده اند و دیگر در میادین رسمی بازی نمی کنند. این نوع بازی ها هیجانات خاص خودش را دارد.

باره‌سی: می‌خواهم ببینم اتمسفر ورزشگاه آزادی چگونه می‌شود

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، فرانکو باره‌سی کاپیتان اسبق تیم ملی ایتالیا و آث میلاناظهار داشت: من قبلاً هم به ایران آمده بودم و دربی تهران را از نزدیک دیدم. برای دومین بار است که به ایران سفر می کنم و از سفر قبلی‌ام بسیار رضایت دارم. به دوستانم در میلان گفته‌ام که سفر خوبی خواهید داشت و فوتبال دوستان ایرانی هوادارانی پرهیجان هستند و اتمسفر بسیار جالبی در ورزشگاه وجود خواهد داشت.

فرانکو بارسی در ادامه گفت: باشگاه پرسپولیس برای این بازی بزرگ با ستاره های پرسپولیس ما را دعوت کرده و ما از این دعوت و برنامه ریزی های آنها تشکر می‌کنیم. حضور هواداران در فرودگاه و استقبال آنها از ستاره‌های میلان نشان می‌دهد که آث میلان در ایران طرفداران زیادی دارد و این نکته جالبی است.

فرانکو باره‌سی در پایان گفت: برای بازی خداحافظی یک ستاره ، هواداران استقبال می‌کنند. بازی ستارگان میلان و پرسپولیس می‌تواند یک بازی به یادماندنی باشد. من دربی ایران را از نزدیک دیدم و با فضای آن استادیوم بزرگ و اتمسفر تماشاگران آشنایی دارم و منتظرم که فردا هواداران زیادی به استادیوم بیایند. می‌خواهم ببینم اتمسفر حاکم بر ورزشگاه آزادی چگونه خواهد بود.

گتوزو: برای بازی کردن به تهران آمده‌ام نه مربیگری

همچنین گتوزو بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا و آث میلان پس از حضورش در تهران اظهار داشت: خوشحالم به ایران سفر کردم و برای اولین بار به کشور شما می‌آیم. از اینکه به اینجا دعوت شده‌ام خرسندم و با توجه به اینکه فوتبال دوستان ایرانی علاقه خاصی به فوتبال دارند و استقبال خوبی هم در فرودگاه داشته‌اند احساس می‌کنم بازی فردا بازی پرتماشاگر و باهیجان خواهد بود.

گتوزو درباره شناخت خود از فوتبال ایران گفت: راستش را بخواهید شناخت خاصی از فوتبال ایران ندارم اما می‌دانم که ایران فوتبال دوستان زیادی دارد و امیدوارم که سفر خوبی داشته باشیم. استقبال فوتبال دوستان در فرودگاه اتفاق جالبی است و خوشحال کننده.

گتوزو درباره اینکه فردا سرمربی تیم میلان خواهد بود یا خیر گفت: من دوست دارم بازی کنم. مربی تیم ما فرد دیگری خواهد بود. به احتمال زیاد اوانی (مربی تیم ملی جوانان ایتالیا). افرادی هستند که تیم را هدایت کنند. من قرار است بازی کنم و امیدوارم بازی خوبی با ستارگان ایرانی داشته باشیم.

گتوزو درباره حضور پرتعداد تماشاگران در بازی فردا گفت: تماشاگر به فوتبال هیجان می‌دهد و من بسیار امیدوارم که فردا بازی پرتماشاگر و خوبی را داشته باشیم.

۱۳۹۲/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...