نسخه چاپی

تعجب كاپیتان پیشین تیم فوتبال میلان از استقبال مردم

كاپیتان پیشین تیم فوتبال میلان گفت: فوتبالدوستان ایرانی با حضور در فرودگاه به تیم ما ابراز لطف و محبت كردند.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان پس از استقرار ستارگان میلان در طبقه 26 هتل آزادی برای صرف شام، با برخی از بازیکنان تیم ستارگان میلان به گپ و گفت پرداخته و به آنها خوشامد گفت.

رویانیان در دیدار کوتاه با فرانکو باره‌سی ضمن خوشامدگویی به وی گفت: به شما و همبازیانتان و گروه اعزامی به خاطر پروازی که داشتید خسته نباشید گفته و ورودتان به ایران را به نیابت از تمامی هواداران فوتبالدوست خوشامد می‌گویم. برای‌تان آرزو می‌کنم لحظات خوشی را در ایران داشته باشید. ما از شما تشکر می‌کنیم که دعوت‌مان را پذیرفتید. سعی کرده‌ایم برنامه‌ریزی خوبی را انجام دهیم و از نظر تشریفات و مسائل جانبی همه چیز را در نظر بگیریم. امیدواریم که کمبودی را از نظر امکانات و مسائل جانبی احساس نکنید.

رویانیان درباره سفر و ورود به ایران نظر باره‌سی را جویا شد و کاپیتان اسبق ایتالیا و آث میلان در این باره گفت: همه چیز خوب است و عالی. ما از دعوت شما سپاسگزاریم. امیدواریم بازی خوب و پرتماشاگری را فردا داشته باشیم. همانطور که می‌دانید ستارگان بزرگی را با خود به ایران آورده‌ایم.

وی استقبال فوتبالدوستان در فرودگاه را بسیار جالب و عالی توصیف کرد و گفت: فوتبالدوستان ایرانی به تیم ما ابراز لطف و محبت کرده و جمعیت زیادی به فرودگاه آمده بودند. تعدادی از آنها پرچم پرسپولیس و تعدادی پرچم میلان داشتند. نمی‌دانم این هواداران به هر 2 تیم علاقمند بودند یا اینکه برخی از آنها دوستداران میلان بوده و برخی دیگر علاقمندان پرهیجان پرسپولیس.

کاپیتان پیشین پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مجموع همه چیز خیلی خوب بود. دیدم که وقتی ستارگان میلان در میان استقبال تماشاگران و هواداران وارد اتوبوس شدند ازدحام جمعیت زیادی بود. آنها مالدینی و دیگر ستارگان ما را مورد تشویق قرار دادند. اینجا هم همه چیز عالی است و از این بابت از شما ممنونیم.

۱۳۹۲/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...