نسخه چاپی

گروهك منافقین برای فروش اموال غصبی آگهی مزایده چاپ كرد

عکس خبري -گروهك منافقين براي فروش اموال غصبي آگهي مزايده چاپ كرد

منافقین با درج آگهی در یك روزنامه عراقی به دنبال فروش لوازمی هستند كه در طول 25 سال گذشته از ملت عراق به یغما برده‌اند.

به گزارش نما به نقل از هابیلیان (خانواده شهدای ترور كشور)، گروهك تروریستی منافقین با درج آگهی مزایده در شماره پنجشنبه گذشته روزنامه 'المشرق عراق'، به دنبال فروش لوازم و ادواتی است كه متعلق به ملت عراق است و از دیكتاتور سابق این كشور در قبال مزدوری هدیه گرفته است.

در این آگهی فهرستی از انواع وسایل مهندسی، سیستم‌های حرارتی و برودتی مخصوص سالن‌های بزرگ، انواع خودرو از جمله كامیون، اتوبوس و سواری، انواع مولدهای برق، لوازم آشپزخانه، سیستم‌های حرفه‌ای ضبط صدا و فیلم‌برداری، لوازم كارگاه‌های صنعتی، لوازم پزشكی و بیمارستانی و انواع تجهیزات چاپخانه‌ای برای فروش درج شده است.

آگهی دهندگان با درج یك پست الكترونیك از مشتریان خواسته‌اند كه به منظور هماهنگی و كسب اطلاعات بیشتر با آن نشانی اینترنتی تماس بگیرند.

براساس این گزارش، اقدام قانونی دولت عراق در جلوگیری از انتقال لوازم و ادوات اضافی به خارج از پادگان اشرف در زمان اخراج، منافقین را برآن داشته تا برای فروش این اقلام اقدام كنند.

با توجه به موضع مسوولان عراقی كه پیش از این اعلام كرده بودند، تمام لوازم پادگان اشرف متعلق به ملت عراق است و منافقین حق انتقال آنها را به خارج از این كشور ندارند، باید منتظر برخورد دولت عراق با این اقدام بود.

این گزارش حاكی است: در طول 25 سال حضور غیرقانونی منافقین در عراق، رژیم صدام انواع كمك‌های مالی و تسلیحاتی را در اختیار این گروهك قرار داده كه از جمله آنها می‌توان به اعطای 36 میلیون بشكه نفت و واریز ماهانه 30 میلیون دلار به حساب‌های بانكی منافقین در داخل و خارج عراق اشاره كرد.

۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...