نسخه چاپی

هدایای‌ نظامی‌ اوباما به‌ اسرائیل‌

عکس خبري -هداياي‌ نظامي‌ اوباما به‌ اسرائيل‌

مدیر مركز مطالعات فلسطین، از درز گزارش هایی درباره محموله سلاح های پیشرفته آمریكا برای رژیم اسرائیل خبر داد.

به گزارش العالم، خليل شاهين اظهار داشت: از جمله اين محموله ها، قرارداد هواپيماهاي اف 35 است و رژيم اسرائيل درصدد است تا به موشك هاي سنگر شكن دست پيدا كند و هدف آن از دستيابي به اين سلاح ها ، حمله به تأسيسات هسته اي ايران است.

وي گفت: باراك اوباما رييس جمهور آمريكا در بهبوبه انتخابات رياست جمهوري اين كشور، به فكر اعطاي هداياي بيشتر به رژيم اسرائيل به ويژه دربخش هاي نظامي و اطلاعاتي براي جلب نظر لابي صهيونيست ها است.

مدير مركز مطالعات فلسطين، افزود: سياست و خط مشي آمريكا در قبال اسرائيل، باعث برتري اين رژيم از نظر فن آوري ، نظامي و اطلاعاتي در منطقه پيرامون آن شده است.

شاهين خاطرنشان كرد: در برهه اخير ديدارهاي مسئولان اسرائيلي و آمريكايي افزايش يافته است و انتظار مي رود كه با نزديك شدن به زمان برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريكا، بيشتر شود.

وي تصريح كرد: رژيم اسرائيل معتقد است كه اين برهه ، برهه اعطاي هداياي آمريكا به اين رژيم به ويژه در زمينه تبديل مواضع اسرائيل و مساله امنيت آن، به يكي از بندهاي اصلي تبليغات انتخابات رياست جمهوري در رقابت ميان جمهوري خواهان و دموكرات هاست.

شاهين همچنين افزود: رژيم اسرائيل از نرمش آمريكا در تعامل با موضوع سوريه در زمينه گفت وگو ميان نظام اين كشور و مخالفان نگران است و سخنان علني و آشكار ايهود باراك وزير جنگ اسرائيل نشان دهنده اهميت كنار رفتن نظام سوريه براي اسرائيل به منظور باز شدن راه براي تضعيف محور مقاومت در برابر طرف هاي سلطه جو درمنطقه است.

۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...