نسخه چاپی

موج استعفای نیروهای ویژه آمریكا

پیامدهای رسوایی محافظین اوباما در كلمبیا كه سبب اخراج آنها از این كشور شد همچنان ادامه دارد به طوری كه رئیس جمهور آمریكا از سوی جمهوریخواهان متهم به بی كفایتی شده است.

به گزارش نما به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز، جمهوریخواهان آمریکا در بیانیه ای "باراک اوباما" را به دلیل رسوایی به وجود آمده در کلمبیا متهم به بی کفایتی و اعلام کرده اند که ناتوانی رئیس جمهور در کنترل اوضاع سبب به وجود آمدن این رسوایی شده است.

آنها معتقدند که این رسوایی سبب شد تا حضور اوباما در نشست رهبران کشورهای آمریکایی تحت الشعاع قرار گیرد.

از سوی دیگر با ادامه پیامدهای رسوایی کلمبیا، سه نفر دیگر از محافظینی که در این رسوایی دست داشتند از سمت خود استعفا کردند که به این ترتیب شمار محافظین استعفا داده به شش نفر رسید.

در این رسوایی، 11 نفر از محافظین اوباما شرکت داشتند و تحقیقات در ارتباط با نقش پنج نفر باقیمانده در این رسوایی همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه روزنامه نیویورک دیلی با انتشار گزارشی اعلام کرد که اختلاف محافظین با زنانی که اقدام به برقراری رابطه با آنها کرده بودند، سبب شکایت آنها از محافظین اوباما شده و پلیس کلمبیا نیز در تماس با وزارت خارجه این کشور موضوع را به آنها اطلاع داده، و وزارت خارجه کلمبیا با هماهنگی وزارت خارجه آمریکا، اقدام به اخراج این محافظین کرده است.

۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...