نسخه چاپی

باهنر: استیضاح مجدد وزیر كار منتفی است

عکس خبري -باهنر: استيضاح مجدد وزير کار منتفي است

دبیر كل جامعه اسلامی مهندسین گفت:‌ با توجه به مشغله‌های كاری كه مجلس در پایان كار خود دارد به طور حتم طرح استیضاح مجدد وزیر كار منتفی است.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، محمدرضا باهنر دبير کل جامعه اسلامي مهندسين در نشست خبري اين تشکل در خصوص مرحله دوم هدفمند کردن يارانه‌ها گفت: طبق قانون دولت بايد تا زمان تصويب بودجه 91 طبق روال گذشته عمل کند لذا به طور حتم با تصويب قانون بودجه نمي‌توان فاز دوم هدفمند کردن يارانه‌ها را اجرا کرد.


وي افزود:‌ اجراي کامل هدفمند کردن يارانه‌ها جزء پروژه‌هاي اصلي کشور است که دولت و مجلس به همراه هم توانستند در اين زمينه موفق عمل نمايند اما نواقصي هم وجود دارد که به مرور زمان برطرف خواهد شد.


باهنر خاطرنشان کرد:‌ با توجه به نامگذاري امسال به سال "توليد ملي، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" توسط مقام معظم رهبري انتظار مي‌رود دولت و مجلس در اين زمينه همت بيشتري را به کارببندند.


دبير کل جامعه اسلامي مهندسين خاطرنشان کرد: بحث‌هاي مطرح شده در خصوص انتصاب مرتضوي به عنوان مدير سازمان تامين اجتماعي در مجلس از سوي نمايندگان بي پايه و اساس نبود زيرا مرتضوي براساس سوابق کاري خود صلاحيت مديريت سازمان تامين اجتماعي را ندارد.


وي تصريح کرد: با توجه به اينکه مجلس هشتم پايان دوران کاري خود را طي مي‌کند و بودجه 91 را نيز در دستور کار دارد به طور حتم فرصت مجددي براي استيضاح وزير کار وجود نخواهد داشت.


باهنر در خصوص ورود طيف هاي مختلف سياسي به مجلس نهم اذعان داشت:‌در مجموع مي‌توان گفت اصلاح طلبان نسبت به سال‌هاي گذشته در مجلس نهم حضور کمتري خواهند داشت و بقيه مجلس از آن اصولگرايان خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: در ميان اصولگرايان نيز آمار حاکي از آن است که جبهه متحد توانسته است در سراسر کشور نسبت به جبهه پايداري موفقيت بيشتري را داشته باشد.

۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...