نسخه چاپی

حضور وزیر خارجه در جلسه جامعه مدرسین

خاتمی: دكتر ظریف منطقی و مستدل صحبت كرد

عکس خبري -خاتمي: دکتر ظريف منطقي و مستدل صحبت کرد

آیت‌الله سیداحمد خاتمی با اشاره به حضور وزیر امور خارجه كشورمان در جلسه روز گذشته شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برداشت من این است كه آقای دكتر ظریف در این جلسه منطقی و مستدل صحبت كردند.

به گزارش نما، این عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه "حضور آقای دکتر ظریف در جلسه شب گذشته جامعه مدرسین، حضور ارزشمندی بود"، افزود: اعضای جامعه مدرسین در این جلسه دیدگاه‌های خود را مطرح و دکتر ظریف نیز بصورت منطقی مطالب خود را بیان کردند.

وی افزود: برداشت من این است که جناب آقای دکتر ظریف از موضع عزت، حکمت، مصلحت، مقاومت و بی‌اعتمادی به بیگانگان و موضع ملت ایران وارد این میدان شده است.

این عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: ما از خداوند می‌خواهیم که این مذاکرات نتیجه و ثمره مطلوب داشته باشد.

سیداحمد خاتمی با اشاره به مطالب مطرح شده از سوی وزیر امور خارجه اظهار کرد: آنچه ایشان فرمودند، برنامه‌ای برای اسلام است که بعداً تبدیل به توافقنامه خواهد شد.

وی افزود: سخن این است که موضع ما در این مذاکرات، موضع ملت، مقاومت و بی‌اعتمادی به بیگانگان است و اگر این برنامه و گفت‌وگو‌ها به نتیجه برسد گشایشی خواهد بود و اگر به نتیجه هم نرسید جواب بهانه‌جویی‌های برخی از کسانی که می‌گفتند طرف مقابل آغوشش را باز کرده و شما پس زده‌اید، داده خواهد شد.

۱۳۹۲/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...