نسخه چاپی

اخبار داغ از كمیته انضباطی/ جریمه پرسپولیس و استقلال

مجتبی جباری و یورگن گده، بازیكن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال برای دریافت مطالبات خود از این باشگاه شكایت كردند.

به گزارش نما به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اخبار و احکام کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به شرح زير است:

فلاويو لوپز 30 ميليون جريمه شد

باشگاه تراکتورسازي تبريز از فلاويو لوپز، بازيکن فصل گذشته‌اش که براي ليگ برتر سيزدهم هم با باشگاه قرارداد داشته، به علت عدم حضور در تمرينات، ترک کشور و انجام مصاحبه‌هايي عليه باشگاه در سايت‌ها و روزنامه‌ها، شکايت کرد.

لوپز در اين مصاحبه ها به مردم ايران و تبريز اهانت کرده بود که به همين خاطر باشگاه تراکتورسازي خواهان رسيدگي به اين موضوع شده بود. کميته انضباطي پس از طي روال پرونده از طرفين دعوت کرد تا در جلسه حاضر شوند که بازيکن تيم تراکتورسازي در جلسه حضور پيدا نکرد اما نماينده باشگاه در جلسه حاضر شد.

در هر حال کميته انضباطي در نامه‌اي به کميته تعيين وضعيت فيفا از اين کميته خواست تا اعلام نظر کند و باشگاه ملکف است که کميته انضباطي را در جريان رسيدگي نسبت به اقدام فيفا قرار دهد.

درباره شکايت ديگر باشگاه از فلاويو لوپز مبني بر نشر اکاذيب طي مصاحبه انجام شده کميته انضباطي با توجه به عدم حضور بازيکن در جلسه رسيدگي به پرونده به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي‌کند. راي صادره قطعي است.

شکايت مجتبي جباري و يورگن گده از استقلال

جلسه رسيدگي به مطالبه وجه مجتبي جباري از باشگاه استقلال تهران روز يکشنبه 24 آذر برگزار مي‌شود. عدم حضور مانع از رسيدگي از نيست. همچنين جلسه رسيدگي به مطالبه وجه هانس يورگن گده از باشگاه استقلال تهران روز يکشنبه اول دي‌ماه در کميته انضباطي برگزار خواهد شد. عدم حضور طرفين مانع از رسيدگي به روند پرونده نيست.

شکايت باشگاه ذوب‌آهن از پيام صادقيان رد شد

در پي شکايت باشگاه ذوب‌آهن از پيام صادقيان، بازيکن کنوني تيم پرسپوليس، کميته انضباطي از طرفين دعوت کرده بود تا در جلسه رسيدگي شرکت کنند اما باشگاه ذوب‌آهن خواهان تعويق جلسه شد. در هر حال پيام صادقيان در جلسه اول حضور پيدا کرد و توضيحاتش را ارائه و اعلام کرد در جلسه بعدي هم با حضور نماينده ذوب‌آهن حضور پيدا خواهد کرد که در اين جلسه بازهم نماينده باشگاه ذوب‌آهن حضور پيدا نکرد و حتي علت عدم حضور نماينده اين باشگاه هم اعلام نشد.

بنابراين کميته انضباطي پيگيري موضوع را در همين حد کافي دانسته و به لحاظ عدم کفايت دليل و مستند، شکايت ذوب‌آهن را رد کرد. راي صادره با رعايت مقررات ماده‌هاي 9 و 15 آيين نامه انضباطي، قابل تجديدنظر در کميته استيناف خواهد بود.

استقلال و پرسپوليس هرکدام 30 ميليون جريمه شدند

راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره تخلفات منتسب به تماشاگران 2 تيم استقلال و پرسپوليس، در ديدارهاي نفت تهران - استقلال، استقلال - فولاد خوزستان، پرسپوليس - پديده مشهد و راه‌آهن سورينت - پرسپوليس تهران به شرح زير اعلام شد:

طرفداران 2 تيم در اين ديدارها خطاب به تيم مقابل مرتکب تخلفاتي شدند و اين رويه در بازي‌هاي ديگر نسبت به بازيکنان و مربيان تيم‌هاي مقابل ادامه داشت. کميته انضباطي پس از اين تخلفات، در تاريخ 20 آبان 92 ميرشاد ماجدي و سعيد شيريني را به کميته انضباطي دعوت کرد و پس از شنيدن توضيحات هر 2 سرپرست، هر کدام از 2 باشگاه را به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد و به باشگاه‌هاي فوق تذکر داد ضمن اعمال تمهيدات لازم ترتيبي اتخاذ کنند که از هر گونه اهانت تماشاگران در مسابقات بعدي جلوگيري شود. کميته انضباطي همچنين تاکيد کرد در صورت تکرار براساس آيين‌نامه انضباطي تنبيهات لازم اعمال خواهد شد.

جريمه 10 ميليوني منصوري قرچک

در بازي 2 تيم شهيد منصوري قرچک و دبيري تبريز در قرچک، هواداران منتسب به اين تيم مرتکب تخلفاتي شدند که بر همين اساس به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند. کميته انضباطي به مسئولان شهيد منصوري قرچک تذکر داد که ترتيبي اتخاذ کنند تا در مسابقات بعدي تخلفات تماشاگران اين تيم تکرار نشود، در غير اينصورت، طبق مقررات، تنبيهات شديد از جمله کسر امتياز براي اين تيم اعمال خواهد شد.

۱۳۹۲/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...