نسخه چاپی

حقوق توهین آمیز پزشكان عمومی

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینكه میزان حقوق دریافتی "پزشكان عمومی" به عقیده من توهین‌آمیز است، گفت: به عنوان مثال میزان دریافتی حقوق یك پزشك "سازمان انتقال خون" بدون كسری 800 هزار تومان است.

به گزارش نما، دکتر قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر پزشکان به خصوص پزشکان عمومی از نظر معیشتی با مشکلات زیادی مواجه هستند که متاسفانه همین موضوع باعث شده که بخش قابل توجهی از این افراد در حوزه سلامت فعالیت نکنند.

وی با بیان اینکه میزان رقمی که برای حقوق پزشکان عمومی پرداخت می شود به عقیده من توهین آمیز است افزود: به عنوان مثال حقوق یک پزشک در سازمان انتقال خون بدون کسری 800 هزار تومان است.

هاشمی در پاسخ به اینکه چرا میزان حقوق این پزشکان این قدر پایین است عنوان کرد: علت آن را باید سازمان نظام پزشکی پاسخگو باشد ما پیشنهادات خود را داده ایم و آن واقعی شدن پرداخت ها به جامعه پزشکی است که باید مجلس و دولت و شورای عالی بیمه در این زمینه کمک کنند.

تعداد قابل توجهی از جانبازان از پوشش بیمه ای مناسب برخوردار نیستند


وزیر بهداشت در پاسخ به اینکه این وزارت خانه چه حمایتی هایی را از جانبازان انجام می دهد تصریح کرد: تمامی جانبازان با مشکلات درمانی مواجه هستند، ولی ما متولی آن ها نیستیم و سازمان مربوطه باید پاسخگو باشد اما باید توجه داشت پرستاران، پزشکان و بهیاران زیادی که در زمان جنگ حضور داشتند دچار آسیب شدند و هنوز تعداد قابل توجهی از آنها تحت پوشش بیمه ای مناسب قرار ندارند و هزینه های درمان را از جیب خود پرداخت می کنند بنابراین باید سازمان متولی این افراد و سازمان‌های بیمه ای با همکاری هم پوشش مناسب بیمه ای برای آنها ایجاد کنند.

۱۳۹۲/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...