نسخه چاپی

آقای سخنگو! خبر تغییر دكوراسیون صحت دارد یا نه؟

از رئیس جمهور انتظار می رود صحت و سقم این موضوع را بررسی كند؛ اگر آنچه ذكر شده دروغی دیگر از جریان غوغاسالار باشد اعلام و افشا شود ولی اگر حتی دریك مورد،مشاهده شد كه هزینه ای خارج از عرف صورت گرفته،ضمن جلوگیری از آن،با فرد یا افراد خاطی برخورد شود زیرا حیف و میل بیت المال،از همین جاهای كوچك شروع می شود.

به گزارش نما به نقل از عصرایران - برخی رسانه های اصولگرا ، خبر از بازسازی و تغییر دکوراسیون دفتر رئیس جمهور و برخی وزرا می دهند و مدعی اند که این تغییرات ، میلیاردها تومان هزینه داشته است. از صحت و سقم این خبر ، اطلاعی در دست نیست و همان طور که ممکن است راست باشد ، این امکان هم وجود دارد که یک فضاسازی دیگر این جریان علیه دولت جدید باشد.

از این رو ، به دولتمردان هشدار می دهیم ، اگر این خبر کذب است ، سریعاً آن را اعلام کنند ولی اگر واقعیت دارد ، باید به مردم توضیح دهند که چه نیازی به بازسازی و تغییر دکوراسیون وجود دارد؟
مگر دفتر رئیس جمهور یا دفاتر وزرا ، در وضعیت کنونی خود ، مناسب نیستند؟
البته اگر می گفتند در یکی دو دفتر ، بازسازی هایی صورت گرفته ، می شد تصور کرد که از بین آن همه دفتر مقامات عالیرتبه دولتی ، یکی دو مورد واقعاً نیاز به نوسازی داشته است اما وقتی می گویند این موضوع در دفاتر متعددی در حال انجام است ، باید هوشیار بود که مبادا حیف و میل اموال عمومی در دولت تدبیر و امید ، به امری رایج و سهل الوصول بدل شود.

از رئیس جمهور انتظار می رود صحت و سقم این موضوع را بررسی کند ؛ اگر آنچه ذکر شده، دروغی دیگر از جریان غوغاسالار باشد اعلام و افشا شود ولی اگر حتی دریک مورد ، مشاهده شد که هزینه ای خارج از عرف صورت گرفته ، ضمن جلوگیری از آن ، با فرد یا افراد خاطی برخورد شود زیرا حیف و میل بیت المال ، از همین جاهای کوچک شروع می شود و بعد به رقم های درشت در سطح ملی می رسد.
منتظر پاسخگویی سریع و صریح سخنگوی دولت هستیم.

۱۳۹۲/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...