نسخه چاپی

برگزاری سمینار روابط اجتماعی توسط مجری ممنوع التصویر تلویزیون

عکس خبري -برگزاري سمينار روابط اجتماعي توسط مجري ممنوع التصوير تلويزيون

رضا رشیدپور قرار است سمیناری برگزار كند با عنوان «فن بیان و روابط اجتماعی». نكته جالب این است كه سمینار مذكور رایگان و با سخنرانی خود رضا رشیدپور برگزار خواهد شد.

به گزارش نما، رضا رشیدپور سمینار روابط اجتماعی برگزار می کند. رضا رشیدپور در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبری را منتشر کرد مبنی براینکه قرار است سمیناری برگزار کند با عنوان «فن بیان و روابط اجتماعی». نکته جالب این است که سمینار مذکور رایگان و با سخنرانی خود رضا رشیدپور برگزار خواهد شد.

پیش از این در محافل رسانه ای گفته می شد که با توجه به محدودیت های اجرایی برای رضارشیدپور او قصد دارد کشور را ترک کند اما گویا فعلاً از انجام این عمل منصرف شده و میخواهد سمینارهایی در خصوص روابط اجتماعی برگزار کند. این سمینار به همت مرکز رسانه ای آرمانی در تاریخ 28 آذرماه در سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برقرار خواهد شد.

او پیش از این قرار بود با شبکه پرسپولیس همکاری کند که در نامه ای این خبر را تکذیب کرد و اتفاقاً در آن به دغدغه های تدریس اشاره کرد. در بخشی از این نامه آمده بود:«ضمن سپاس و تقدیر از لطف و محبت شما در طول 24 ساعت گذشته به استحضار می رساند با توجه به مشغله ی فراوان آموزشی و همچنین نیاز به زمان مناسب برای تکمیل تحصیلات عالیه، توفیق همکاری با شبکه جهانی پرسپولیس به صورت مدیریت و یا مجری گری از اینجانب سلب و امیدوارم در فرصت مناسب تری بتوانم خدمتگزار شما سروران گرانمایه باشم.»

شبکه ایران

۱۳۹۲/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...