نسخه چاپی

نقض شدید حقوق زنان بحرینی توسط آل خلیفه

عکس خبري -نقض شديد حقوق زنان بحريني توسط آل خليفه

جمعیت وفاق بحرین هشدار داد، زنان این كشور در معرض زشت ترین موارد نقض حقوق و تعرض قرار دارند.

به گزارش نما؛ به نقل از شبکه العالم ؛ اداره امور زنان در جمعيت وفاق بحرين در بيانيه اي اعلام كرد: نقض حقوق زنان به دست رژیم بحرین تا اندازه اي است كه عرق شرم بر پيشاني انسان مي نشيند.


اين بيانيه همچنين تاكيد كرد: رژيم حاكم با تعرض و نقض حقوق زنان، همه ارزش ها و مباني ديني و حقوق بشري را زير پا گذاشته است.


در اين بيانيه آمده است: درحالي كه شوراي عالي زنان وابسته به رژيم حاكم روز يكم دسامبر هر سال را به عنوان روز زن بحريني جنبش مي گيرد؛ این رژيم عملا هر روز در حال نقض حقوق و كرامت و انسانيت زنان است، كه آخرين نمونه آن حمله و ضرب وشتم مادر "قيس عباس" از شهروندان زنداني است. نيروهاي رژيم بحرين چند روز پيش با يورش به خانه اين مادر بحريني وي را مورد ضرب و شتم قرار دادند.


اداره امور زنان جمعيت وفاق در ادامه این بيانيه تأکید کرد: رژيم بحرين از فعاليت زنان در همه عرصه هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي واقتصادي جلوگیری می کند و آنان را در معرض انواع اهانتها، شکنجه، بازداشت و محاکمه قرار می دهد.


وفاق تأکید کرد: تلویزیون بحرین به همراه شبكه هاي اجتماعي دولتي در اينترنت در فتنه انگيزي و اقدامات تحريك آميز براي بازداشت زنان و اهانت به آنها سهيم بوده اند، و اين اقدامات درسايه سكوت مراجع رسمي و در صدر آنها شوراي عالي زنان صورت گرفته است؛ شورايي كه تلاش می کند چهره این رژیم را خوب جلوه دهد.

۱۳۹۲/۹/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...