نسخه چاپی

حسین طلا در گفتگو با نما:

آیا نظر دو میلیون مهرنشین با رییس جمهور یكی است ؟

عکس خبري -آيا نظر دو ميليون مهرنشين با رييس جمهور يکي است ؟

نماینده مردم تهران گفت:بد نیست كه به میان مردم هم برویم و از دو میلیون خانواری كه در خانه مهر نشسته اند و هیچ گاه به ذهنشان خطور نمی كرد كه روزی خانه دار شوند نظرشان را جویا شویم و با نظر رئیس محترم جمهور مقایسه كنیم .

به گزارش نما ،حسین طلا نماینده مردم تهران با بیان انتقادی از نحوه مصاحبه دکتر روحانی در ارایه گزارش صد روزه اظهار داشت: ایرادی شکلی به این نوع گفتگو وارد است که ما در این نوع مصاحبه پرسش گری را زیاد مشاهده نکردیم بلکه بیشتر شاهد همراهی مجریان بودیم ما از مجریان رسانه ملی انتظار داریم که پرسش گر باشند.
وی در خصوص اظهارات آقای روحانی در گزارش صد روزه خود عنوان کرد: حق این است که این صد روز زمان مناسبی برای ارایه گزارش نیست و نیاز به مدت زمان بیشتری دارد تا دولت فرصتی برای پیدا کردن خود داشته باشد تا فعالیت کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: سه چهارم مطالب بیان شده نقد گذشته بود که اگر کسی نقد کند باید بداند روزی نقد خواهد شد که این مساله در دوره های گذشته وجود داشت.
وی در رابطه با طرح مسکن مهر تصریح کرد: نکته دیگری که در این گفتگو مطرح شد مسایلی چون مسکن مهر، نحوه هدفمند کردن یارانه، یارانه های پرداختی که به صورت مستقیم پرداخت شوند است؛ البته دولت محترم نظرش را در این باره اعلام کرده است، اما بد نیست که به میان مردم هم برویم و از دو میلیون خانواری که در خانه مهر نشسته اند و هیچ گاه به ذهنشان  خطور نمی کرد که روزی خانه دار شوند نظرشان را جویا شویم و با نظر رئیس محترم جمهور مقایسه کنیم . البته این رسالت بر عهده رسانه های جمعی و خبرنگاران است تا متوجه شویم .
طلا در ادامه تاکید کرد: گزراش مملکت داری در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی و بهداشت و درمان و ... است. به نظر می رسد آقای روحانی از زمانی که در اختیار داشتند می توانست در حوزه های مختلف عملکرد دولت را خصوصا در حوزه های اشتغال ،صنعت و تولید ، اقتصاد مقاومتی با شرایط موجود کشور که ضرورت داشت ، مطالبی را بیان می کردند .
وی افزود: بیان دو وعده سبد کالا و بحث شیر در مدارس و... به عنوان گزارش مطرح کردن ، شایسته ملت ایران  نیست ! چرا که گزارش این موارد مربوط به سازمانهای مربوطه است ، شان ملت بزرگ ایران ، اجل از این حرفهااست .
طلا تصریح کرد: ما انتظار داریم  که بعد از34 سال استقامت و آنچه امروز تحت عنوان اقتصاد مقاومتی است، چگونه توانسته ایم دستاورد بزرگ ملت ایران را که همه دشمنان و بدخواهان ملت ایران را پای میز مذاکره آورده است، در مقابل آنها چگونه عمل خواهیم کرد . البته آنچه آقای روحانی فرمودند و اینکه حق غنی سازی ایران در داخل خاک ایران محترم شمرده شد و مورد قبول قرار گرفته است  ازنظر ما گزارش ارزنده ای است .
وی خاطر نشان کرد: البته این ابهام برای ما وجود دارد که چرا در بیان گفته ها تناقض وجود دارد ؛ اما ما صحبت نمایندگان  خود را قبول داریم . منتهی اگر دشمنان این حق را به رسمیت نشناسند  و در عمل آن را مطرح بکنند. این نقطه ای است که باعث می شود که ما در نوع نگاه و قراردادمان و ادامه مذاکره تجدید نظر داشته باشیم .

۱۳۹۲/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...