نسخه چاپی

سفارش 'موساد' به مخلباف برای ساخت فیلم

عکس خبري -سفارش 'موساد' به مخلباف براي ساخت فيلم

محسن مخملباف در اقدامی تازه پروژه ساخت فیلمی دیگر از زندگی خصوصی رهبر معظم انقلاب را كلید زد.

به گزارش محدوده، فیلم جدید این کارگردان ضدانقلاب به سفارش شبکه تلوزیونی " اندیشه " وابسته به بهائیان مقیم اروپا و با پشتیبانی مالی سرویس های جاسوسی غربی از جمله موساد ساخته خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، مخملباف در تلاش است تا با اقدامی موثر برای تخریب چهره رهبر معظم انقلاب در نزد مخاطبین شبکه های ماهواره ای امتیاز جدید را از سرکردگان اپوزیسیون و حامیان غربی آنان دریافت کند.

محسن مخملباف از چهره های اصلاح طلب فراری در خلال انتخابات سال 88 ریاست جمهوری ،ریاست ستاد میر حسین موسوی را در خارج به عهده داشت و بعد از انتخابات و در خلال فتنه نیز اقدامات براندازانه ای با هدف نا امن کردن فضای داخلی کشور صورت داد .

وی که در اقدامی تازه ؛ پروژه ساخت فیلمی دیگر از زندگی خصوصی رهبر معظم انقلاب را به سفارش شبکه های بهایی کلید زده است ، در تلاش است تا با اقدامی موثر برای تخریب چهره رهبر معظم انقلاب در نزد افکار عمومی امتیاز جدیدی را از سرکردگان اپوزیسیون و جبهه ی استکبار دریافت کند.

نکته جالب توجه اینجاست که این عنصر ضد انقلاب مطالبی را در ساخته ی قبلی خود عنوان می دارند که هیچ سنخیت و ارتباطی با فعالیت گذشته اش در ایران به عنوان یک عضو ساده سپاه پاسداران ندارد .

این کارگردان فیلم های غیر اخلاقی طی مصاحبه ای با شبکه های ضد انقلاب به بیماری‏ روانی اش که در اثر اقتدار جهانی ولی فقیه بوجود آمده، اعتراف کرده است.

وی در فیلم قبلی خود با ترسیم یک فضای توهمی آنقدر خود را به رهبر انقلاب نزدیک معرفی کرده بود که مطالبی ساختگی در رابطه با زندگی شخصی ایشان را عنوان می کرد .

ایجاد فضای تخریب و بدبین کردن افکار عمومی نسبت به ارکان موثر انقلاب از جمله رهبر معظم انقلاب و نیروهای مخلص و دلسوزان نظام ، همواره طی سال های گذشته در دستور کار سرویس های اطلاعاتی غرب بوده است.


بسیاری از افراد که از کشور خارج و یا فرار می کنند، مجبورند برای اخذ پناهندگی و امرار و معاش خود دلایلی را به عنوان انگیزه خود علیه مسئولین و ابعاد گوناگونی که برای معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث فضا سازی، جریان سازی و خوراکی برای شبکه های ضد انقلاب می شود، مطرح کنند تا مقامات کشور مذکور آنها را از هر نظر حمایت کند.

۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...