نسخه چاپی

حمایت سرویس های جاسوسی عربستان، اسرائیل، آمریكا و اردن از تروریستهای سوریه

عکس خبري -حمايت سرويس هاي جاسوسي عربستان، اسرائيل، آمريکا و اردن از تروريستهاي سوريه

سرویس جاسوسی عربستان سعودی با همكاری سرویس های جاسوسی آمریكا، اسرائیل، اردن و سایر كشورها عملیات های تروریستی در خاك سوریه را هدایت و پشتیبانی می كند.

به گزارش نما؛ به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ عربستان سعودي همچنان به حمايت از تروريستها به ويژه در سوريه ادامه مي دهد و گروههاي تروريست وابسته به عربستان نقش آن را در تلاش براي تجزيه سوريه با مشارکت تعدادي از سرويس هاي جاسوسي ساير کشورها از جمله سرويس جاسوسي آمريکا، اسرائيل و اردن بيش از پيش فاش ساختند.


عبير برکات گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين زمينه گفت: اتاقهاي سياه عمليات و نقش توطئه گرانه آل سعود عليه سوريه و ملت آن هر روز افزايش مي يابد. البته عربستان سعودي براي پنهان کردن برگه هاي توطئه آميز خود عليه سوريه تلاش نمي کند. اين يکي از تروريست هاي وابسته به عربستان است که از نقش اين کشور در خاک سوريه سخن مي گويد.


يکي از تروريستهاي فعال در بحران سوريه مي گويد: «شاهزاده سلمان معاون وزير دفاع عربستان، هم اکنون مسئول پرونده سوريه است... معروف است که شاهزاده سلمان برادر شاهزاده بندر بن سلطان است.»گزارشگر اين شبکه افزود: اين تروريست تنها به سخن گفتن از نقش عربستان سعودي در سوريه بسنده نکرد بلکه شرحي کامل از حمايتهاي تدارکاتي، آموزشي و تسليحاتي که تروريست ها از ساير سرويس هاي جاسوسي جهان دريافت مي کنند ارائه کرد.


وي گفت: «طبق آخرين اطلاعات ما، اسلحه از طريق فرانسه، آمريکا و کشورهاي غربي براي نيروهاي ما ارسال مي شود ولي اين سلاح ها به دست هر کسي داده نمي شود. آنها مي خواهند سلاح ها را به افراد مورد اطمينان خود تحويل دهند ... تعداد زيادي از نيروهاي کادري جنگجويان در غوطه، شام و درعا به وسيله سرويس اطلاعات اردن يا سرويس هاي غربي در اردن آموزش ديده اند. هر کسي که از اردن مي آيد مشخص است که با همکاري سرويس جاسوسي اين کشور و ساير کشورها آمده است. اخيرا ستاد ارتش آزاد سوريه مبلغ 450 هزار دلار کمک مالي از آمريکا دريافت کرد.»


اين گزارشگر افزود: نبردهاي اخير در غوطه شرقي ميان ارتش سوريه و گروههاي تروريستي مسلح مورد حمايت عربستان سعودي و اسرائيل با همکاري اردن، بيش از پيش تعداد تروريست هاي سعودي موجود در سوريه را فاش ساخت.


در اين بخش از گزارش تصاوير و اسامي 24 تن از تروريست هاي سعودي که در استان هاي مختلف سوريه کشته شده اند با ذکر محل کشته شدنشان پخش شد. در ادامه اين گزارش آمده است: فيصل المقداد معاون وزير امور خارجه سوريه در گفتگو با شبکه تلويزيوني الميادين تاکيد کرده بود يک اتاق عمليات در اردن وجود دارد که افسران اطلاعاتي عربستاني، آمريکايي، اسرائيلي و اردني به طور مداوم در آن حضور دارند و عمليات هاي تروريستها در سوريه را هدايت و پشتيباني مي کنند.

۱۳۹۲/۹/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...