نسخه چاپی

نخستین دفتر حزب جمهوری خواه تركیه در آمریكا افتتاح شد

حزب جمهوری خواه مهمترین حزب مخالف دولت تركیه نخستین دفتر نمایندگی خود در واشنگتن را در جریان سفر رئیس این حزب به آمریكا افتتاح كرد.

به گزارش نما؛ به نقل از روزنامه حریت؛ دبیر کل حزب جمهوری خواه ترکیه در سخنانی در مراسم افتتاح نخستین دفتر نمایندگی این حزب در شهر واشنگتن تاکید کرد، شما شاهد حضور بیشتر و قوی تر حزب جمهوری خواه ترکیه در دوره آینده خواهید بود.


بر اساس این گزارش وی افزود، من این مساله را می دانم که حزب جمهوری خواه ترکیه پیش از این نتوانسته به طور کافی در آمریکا فعالیت داشته باشد ولی قصد دارد از این پس فعالیت های خود در این کشور را گسترش دهد.


وی تصریح کرد، حزب جدید جمهوری خواه ترکیه حزبی است که اهمیت زیادی برای زنان و کودکان قائل می شود. حزب جمهوری خواه حزبی است که اهمیت زیادی به تحولات جهانی خواهد داد. با گذشت زمان حزب جمهوری خواه ترکیه دیدگاه های خود را به طور روشن و شفاف بیان خواهد کرد و به سئوالات شما پاسخ خواهد داد.


سفر 5 روزه رئیس حزب جمهوری خواه ترکیه به آمریکا از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این حزب در سال های اخیر توجه چندانی به روابط خود با آمریکا نداشته و این نخستین سفر رهبر این حزب به آمریکا در 37 سال اخیر به شمار می رود.

۱۳۹۲/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...