نسخه چاپی

افشاگری‌های یك روزنامه درباره نقش «بندر بن سلطان» در حوادث طرابلس

عکس خبري -افشاگري‌هاي يک روزنامه درباره نقش «بندر بن سلطان» در حوادث طرابلس

یك روزنامه لبنانی در گزارشی تاكید كرد، آنچه این روزها در شهر «طرابلس» در شمال لبنان شاهد آن هستیم، رهاورد توطئه‌های چیده شده از سوی شاهزاده «بندر بن سلطان»، رئیس دستگاه اطلاعات عربستان سعودی برای لبنان است.

به گزارش نما؛ روزنامه «البناء» در گزارشی تاکید کرد که آنچه لبنان از حوادث تروریستی و درگیری‌های مسلحانه در مناطق مختلف و شهرهای این کشور با آن مواجه است، رهاورد توطئه‌های چیده شده از سوی شاهزاده «بندر بن سلطان»، رئیس دستگاه اطلاعات عربستان سعودی برای لبنان است.


این روزنامه در گزارش خود آورده است: در این تردید وجود ندارد که بندر بن سلطان و نه هیچ کس دیگر مسئول تمام رخدادهایی است که در این اواخر در شهر طرابلس شاهد آن هستیم.


البناء در ادامه گزارش خود افزوده است: بندر بن سلطان با کمال بی‌شرمی از روابط خویش و کشور متبوعش با رژیم صهیونیستی سخن می‌گوید که در ماه‌های اخیر با هدف تضعیف محور مقاومت در منطقه به شدت افزایش یافته است.


این روزنامه می‌نویسد: بندر بن سلطان از طریق روابطی که با شخصیت‌های معروف لبنانی در طرابلس دارد که دارای نفوذ بسیار در میان سلفی‌های لبنان هستند، کانال‌های ارتباطی مهمی را برای فتنه ‌انگیزی وجنگ افروزی در منطقه ایجاد کرده است.


این گزارش روزنامه البناء در زمانی منتشر می‌شود که «محمد شاکر القواس»، رهبر حزب سوسیالیست ملی عربی لبنان طی تصریحاتی تاکید کرد که «سعد الحریری»، نخست وزیر سابق لبنان و رئیس جریان 14 مارس با ایجاد پوشش مناسب برای گروه‌های تروریستی مسلح فعال در لبنان درصدد تکرار سناریو «احمد الاسیر» است که طی چند ماه گذشته در طرابلس شاهد آن بودیم.

۱۳۹۲/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...