نسخه چاپی

آیةالله صافی: مملكت را از گرانی نجات دهید

عکس خبري -آيةالله صافي: مملکت را از گراني نجات دهيد

مرجع تقلید شیعیان در جواب نامه یكی از مومنان با تاكید بر مدیریت صحیح مسئولان در برطرف كردن درد و غصه مردم، یادآور شد: مسئولان، دعواهای سیاسی و باندی و حزبی را كنار بگذارند، و مشكل گرانی و بیكاری را برطرف كنند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری مهر، در نامه‌ای که از سوی یکی از مومنان به دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ارسال شده، آمده است: حاج آقا شما را به امام زمان (عج) قسم می‌دهم به مسئولان بگوئید فکری برای مسئله گرانی و بیکاری مردم کنند.

در ادامه این نامه بیان شده است: چشم امید همه مردم به لطف خداوند، و دعای حضرت امام زمان(عج) و تذکر شما مراجع بزرگوار تقلید است.

آیت الله صافی گلپایگانی در جواب این نامه بیان داشته است: بنده کراراً به مسئولان تذکر ‌داده و بعد هم تذکر خواهم داد، انشاء الله مسئولان مربوطه با تدبیر و مدیریت صحیح بتوانند بیشتر به درد و غصه مردم توجه کنند و مملکت را از مشکل بزرگ گرانی و بیکاری نجات دهند.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه متذکر شده است: مسئولان قدر این مردم خوب و همیشه در صحنه را بدانند و دعواهای سیاسی و حزبی و باندی خود را کنار گذاشته و به فکر مردم شریف ایران باشند.

۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...