نسخه چاپی

ضرر رسانی150میلیون‌دلاری اوباما در هر ساعت

عکس خبري -ضرر رساني150ميليون‌دلاري اوباما در هر ساعت

پایگاه اطلاع‌رسانی آمریكن‌دریم یا رویای آمریكایی در گزارشی به وضعیت بدهكاری‌های دولت آمریكا و مردم این كشور اشاره و تصریح كرد كه اوباما در هر ساعت از ریاست‌جمهوری خود برای آمریكا 150 میلیون دلار بدهی بالا آورده است.


به گزارش نما به نقل از فارس، حتی اگر شهروندان آمریکایی برای خود یک بیمه درست و حسابی هم تهیه کنند، باز نمی‌توانند مطمئن باشند که دچار بدهی‌های ناشی از بیماری نمی‌شوند.

بنابر گزارش ژورنال آمریکایی دارو، بدهی‌های آمریکایی‌ها بابت پرداخت هزینه‌های درمان به یک عامل تاثیرگذار در ورشکستگی‌های شخصی بدل شده است و جالب اینکه از بین ورشکستگی‌هایی که در اثر هزینه‌های درمان ایجاد شده‌اند، 75 درصد مربوط به کسانی است که از بیمه نیز برخوردار بوده‌اند.

این پایگاه اطلاع‌رسانی به طنز به مردم آمریکا توصیه کرده است که بیمار نشوند چرا که ممکن است از پس هزینه‌های آن برنیایند!

آمریکن‌دریم در ادامه این گزارش تصریح کرده است: از زمانی که اوباما قدرت را در آمریکا به‌دست گرفته است، این کشور در حدود 5 تریلیون دلار بدهکارتر شده است که معادل است با تقریبا 150 میلیون دلار بدهی در هر ساعت!

از نکات جالب مطرح شده در این گزارش این است که در دوران تصدی اوباما بر دولت آمریکا، این کشور بیش از دوران جورج واشنگتن (بنیان‌گذار آمریکا) تا بیل کلینتون، بدهی بالا آورده است. هر فرد آمریکایی بیش از یک یونانی، پرتغالی یا ایتالیایی بدهکار است.

در چنین دولت فدرال آمریکا به انحاء مختلف پول هدر می‌دهد، مثلا در یک پروژه تحقیقاتی، دولت آمریکال پول خرج این موضوع می‌کند که موش‌ها چگونه به موسیقی جاز واکنش نشان می‌دهند؟

اوباما در ماه نوامبر باید برای تصدی مجدد پست ریاست جمهوری به مبارزه با رقیب خود از حزب جمهوری‌خواه بپردازد که احتمالا "میت رامنی" نام خواهد داشت.

۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...