نسخه چاپی

فرصت یك ماهه به وزیر دادگستری

سخنگوی كمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: بشیری از پاسخ‌های پورمحمدی قانع نشد و با توافق طرفین قرار شد پورمحمدی یك ماه زمان داشته باشد.

محمدعلی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت سوال خود را از حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری درمورد علت کمبود فضای ساختمانی برای دادگستری و کمبود قاضی و کادر اداری پرسید که وزیر این سوال را متوجه خود نمی‌دانست و مطالبی در مورد کمبود بودجه حوزه قضایی و وزارت دادگستری مطرح کرد.

وی ادامه داد: بشیری از پاسخ‌های وزیر دادگستری قانع نشد و با توجه به توافق طرفین برای فرصت یک‌ماهه قرار شد، اگر پاسخ‌های پورمحمدی ظرف مدت یک ماه بشیری را قانع نکند سوال به صحن مجلس ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی خارنشان کرد: پاسخ‌های پورمحمدی در مورد اینکه این سوال را متوجه خود نمی‌دانست، درست بود و سوال بشیری مربوط به حوزه قضایی و قوه‌قضائیه می‌شد اما به این علت که کمیسیون نفیاً و اثباتا نمی‌تواند در مورد سوال و پاسخ نظری بدهد، حرفی نزد.

اسفنانی در مورد دیگر مباحث مطرح شده در جلسه کمیسیون نیز گفت: پیش از سوال بشیری از پورمحمدی نیز کلیات طرح ممنوعیت به کارگیری سلاح سرد و تشدید مبارزه با جرایم خشونت‌بار بررسی شد که رای نیاورد و لذا طرح مسکوت می‌ماند و همچنین طرح الحاق یک بند به ماده 524 قانون آیین دادرسی مدنی و طرح الحاق یک تبصره به ماده 505 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی بررسی و تصویب شدند.

۱۳۹۲/۹/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...