نسخه چاپی

اظهارنظر جالب قلعه‌نویی در مورد نظرسنجی برنامه نود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: طراح این سؤال كه در چه گروهی در جام‌جهانی قرار بگیریم مردم را سر كار گذاشته است.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: این هفته تنها هفته‌ای بود که تیم ما با موجودی کامل تمرین کرد و وقتی تعداد نفرات زیاد باشد تمرین از نظر انگیزشی هم بالا می‌رود. بازیکنان خوبی به ما اضافه شده‌اند و شرایط ما خوب است، بازیکنان جدید هم کم‌کم با شرایط استقلال آشنا شده‌اند بازیکنان ما واقعاً با انگیزه تمرین می‌کنند.

وی در مورد وضعیت خسرو حیدری گفت: این بازیکن در فهرست 18 نفره ما قرار دارد اما اینکه چند دقیقه از او استفاده کنیم باید با کادر پزشکی در این مورد صحبت کنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه نظرش در مورد گروه ایران در جام جهانی چیست و دوست دارد با چه تیم‌هایی هم‌گروه شویم گفت:‌ این سؤال دو هفته‌ای است که در کشورمان پرسیده می‌شود نمی‌دانم طراح این سؤال چه کسی بوده اما وقتی سیدبندی وجود دارد گروه‌ها بین 5 تا 10 درصد با یکدیگر فرق می‌کنند بنابراین طراح این سؤال مردم را سرکار گذاشته است. اگر 32 تیم بدون سیدبندی گروه‌بندی می‌شد باز یک حرفی، اما وقتی می‌بینیم سیدبندی وجود دارد شرایط گروه‌ها خیلی با هم فرق نمی‌کند. فرانسه در سید سه است پس گروه‌ها سخت هستند.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند دوست داریم با آرژانتین هم‌گروه شویم چون مثلاً می‌خواهند مسی را ببینند یا اینکه برخی‌ دوست دارند با اسپانیا هم‌گروه شوند اما واقعیت آن است که فرق گروه‌ها 5 تا 10 درصد است.

سرمربی استقلال تصریح کرد: در هر گروه که قرار بگیریم امیدوارم فوتبال ایرانی خوب و با برنامه و با صلابت بازی کنیم و امیدوارم از فوتبال ایرانی دفاع کنیم که انشالله همینجور هم می‌شود.

۱۳۹۲/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...