نسخه چاپی

نیكبخت: ما هم ملی پوش بودیم ولی این قدر مصدوم نمی شدیم

با سر و صدای بسیار زیادی،‌ دوباره آبی‌پوش شد و به هواداران استقلال وعده داد كه می‌خواهد دوباره ملی‌پوش شود و به جام جهانی برود.

به گزارش نما، عليرضا نيکبخت واحدي که قلعه‌نویي او را جذب کرد تا اين بازيکن احيا شود ولي کمتر از او استفاده مي‌کند و اين بازيکن چپ پا را به نيمکت ذخيره‌ها تبعيد کرده است.

با نيکبخت واحدي در مورد شرايطش و همين طور استقلال صحبتي انجام داديم که در زير پيش روي شماست:

* شرايط تو چگونه است؟

- خدا را شکر،‌ همه چيز خوب است و تمرينات منظمي را پشت سر مي‌گذارم و به مرز آمادگي مطلوب رسيده‌ام. شرايط استقلال هم خوب است و فکر مي‌کنم با بازگشت ملي‌پوشان روند رو به رشدي را طي کنيم.

* قلعه‌نویي وعده داده بود که در نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ برتر استقلال تيمي متفاوت خواهد شد اما در ديدار مقابل گسترش چنين چيزي را شاهد نبوديم؟

- ما در تعطيلي ليگ تمرينات خوبي را انجام داديم ولي در اين مدت هم ملي‌‌پوشان و چند مصدوم را در اختيار نداشتيم. در هر صورت من هم معتقدم در نيم فصل دوم شرايط تغيير مي‌کند زيرا اکثر نفرات در اختيار کادرفني هستند.

* چرا استقلال اينقدر مصدوم مي‌دهد؟

- من نمي‌دانم. دليلش را از خود بازيکنان آسيب ديده بپرسيد!

* برخي‌ها معتقدند فشردگي بازي‌ها چنين شرايطي را ايجاد کرده است؟

- مصدوميت مي‌‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد و مي‌توانيد از مصدومان ما بپرسيد که دليل اصلي آسيب ديدگي آنها چيست. ضمن اينکه ما هم ملي‌پوش بوديم ولي اينقدر مصدوم نمي‌شديم. بعضي‌ وقت‌ها اتفاق مي‌افتاد که براي تيم‌ملي اميد و بزرگسالان به طور همزمان بازي مي‌کردم و در استقلال هم ليگ قهرمانان،‌جام حذفي و ليگ برتر را داشتيم و به نظرم آن زمان بازي‌هاي فشرده‌تري را پشت سر مي‌گذاشتيم!

* از عملکرد خودت در نيم فصل اول رضايت داشتي؟

- به نظرم در تمام بازي هايي که به ميدان رفتم عملکرد خوبي داشتم. بجز ديدار مقابل صباي قم که پس از دو سال براي اولين بار به ميدان رفتم و کمي استرس داشتم. آمار من همه چيز را ثابت مي‌کند. در 5 بازي که بازي کردم فقط يک گل خورديم ولي بايد بگويم که تصميم‌گيرنده نهايي قلعه‌نویي است و او بايد ترجيح بدهد که کدام بازيکن به ميدان برود.

* نيمکت‌نشيني تو را اذيت نمي‌کند؟

- مگر مي‌شود اذيت نکند؟ اما بايد بگويم که بازيکنان زيادي که مبالغ بسيار بالايي هم گرفتند نيمکت‌نشين شده‌اند. نفراتي که شايد حالا در استقلال نباشند ولي با وجود اسم و رسم زياد و پول بالا نيمکت‌نشين مي‌شوند.

* نمي‌خواهي جلسه‌اي با قلعه‌نویي داشته باشي و متوجه شوي که چرا با وجود عملکرد خوب نيمکت‌نشين هستي؟

- به هيچ عنوان. من هيچ وقت براي فيکس شدن با سرمربي جلسه نمي‌گذارم. عملکرد من مشخص است و در تمرينات هم تمام تلاشم را به کار مي‌گيرم و اميدوارم بتوانم نظر مساعد سرمربي را براي حضور در ترکيب اصلي جلب نمايم.

* هنوز هم به ملي‌پوش شدن اميدواري؟

- بله، من هنوز با وجود عملکرد خوب دو بازي پي در پي فيکس نبودم. اجازه بدهيد اين اتفاق رخ بدهد و آن وقت نشان مي‌دهم کت تن کيست.

* اين روزها انتقادات زيادي به قلعه‌نویي مي‌شود که چرا پرسپوليسي‌هاي قديمي را در اين فصل آبي‌پوش کرده است؟

- من به اين مسائل گوش نمي‌دهم. وقتي رفتم پرسپوليس هم سابقه 8 سال حضور در استقلال را داشتم ولي توجهي به حاشيه‌ها نکردم. چطور محمد قاضي وقتي گل مي‌زد بازيکن خوبي بود ولي حالا شده پرسپوليسي؟

* توصيه‌اي به اولادي نداري؟

- نه، او بازيکن باتجربه‌اي است و به خوبي مي‌داند چه کار کند تا انتقادهاي عده‌اي که از روي قصد و نيت و با افکار مريض انتقاد مي‌کنند روي بازي‌اش تاثيري نداشته باشد.

روزنامه نود

۱۳۹۲/۹/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...