نسخه چاپی

بازیگر بالیوود توسط همكارانش مثله شد

عکس خبري -بازيگر باليوود توسط همكارانش مثله شد

به گفته پلیس این دو آدم‌ربا كه یك زن و یك مرد بوده‌اند، پس از طرح دوستی با «میناكشی» و به دست آوردن اطلاعاتی در مورد وضعیت مالی و خانوادگی او برنامه ربودن او را طراحی كردند.

پليس هند از دستگيري دو متهم به آدم‌ربايي و قتل بازيگر جوان اين كشور خبر داد.

به گزارش ايسنا، به گفته پليس هند اين دو آدم‌ربا كه از همكاران سينمايي «ميناكشي تاپار» بودند، پس از ربودن اين بازيگر، مبلغ 20 هزار دلار از خانواده‌اش درخواست كردند تا دخترشان را آزاد كنند اما زماني كه اين مبلغ را به طور كامل دريافت نكردند دست به اين جنايت زدند.

به گفته پليس اين دو آدم‌ربا كه يك زن و يك مرد بوده‌اند، پس از طرح دوستي با «ميناكشي» و به دست آوردن اطلاعاتي در مورد وضعيت مالي و خانوادگي او برنامه ربودن او را طراحي كردند.

به گفته پليس، اين بازيگر به همراه اين دو متهم به منطقه‌اي در مرز اين كشور با نپال رفته و پس از ربودن مقتول پيغامي به خانواده‌اش فرستادند و اين مبلغ را درخواست كردند. اين دو متهم همچنين خانواده «ميناكشي» را تهديد كردند در صورت عدم پرداخت اين مبلغ تصاوير هرزه‌نگاري از دخترشان تهيه و منتشر مي‌كنند. اما وقتي مبلغ درخواستي را تحويل نگرفتند اين بازيگر سينما را خفه كرده و سرش را از بدنش جدا كردند.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اينترنتي CBC news، به گفته پليس هند متهمان پس از مثله‌كردن جسد و هنگام بازگشت به «بمبئي» بخش‌هايي از اين جسد را در جاده رها كردند.

۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...