نسخه چاپی

تصاویر : فردوسی‌پور و دایی همبازی شدند

تیم دانشگاه شریف در دیداری دوستانه تیم دانشگاه تهران را شكست داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دیدار دوستانه میان تیم‌های پیشکسوتان فوتسال دانشگاه شریف و دانشگاه تهران در سالن استاد جباری دانشگاه شریف برگزار شد که در پایان تیم دانشگاه شریف موفق شد با نتیجه‌ سه بر دو حریف خود را شکست دهد.

محمدرضا حیدریان، کاپیتان سابق تیم فوتسال و رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در ترکیب تیم فوتسال دانشگاه تهران حضور داشتند و همچنین علی دایی و عادل فردوسی‌پور برای تیم فوتسال دانشگاه شریف در این دیدار به میدان رفتند.

زننده یکی از گل‌های دانشگاه شریف علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بود. این مسابقه حاشیه‌های داشت که به شرح زیر است:

* در حالی که قرار بود بازی راس ساعت 12:00 آغاز شود به دلیل حضور تاخیر علی دایی و عادل فردوسی‌پور از ساعت 13:20 آغاز شد.

* ورود دایی و فردوسی‌پور به سالن با تشویق شدید هواداران همراه بود. طرفداران خواستار بازی فردوسی‌پور در این دیدار بودند و شعار "عادل برو داخل" سر دادند که او در جواب گفت از ناحیه پا مصدوم هستم و تنها به عنوان تماشاگرنما در این جا حضور دارم. البته فردوسی‌پور در نیمه دوم این بازی و پس از درخواست زیاد هواداران وارد میدان شد و به بازی پرداخت.

* قبل از این دیدار عده‌ای از دانشجویان که عضو کمپین مبارزه با بیماری ایدز در دانشگاه شریف بودند، شال قرمزی را به بازیکنان می‌دادند که وقتی این شال در دست فردوسی‌پور بود فردی به وی گفت که با این کار خود نشان دادی که پرسپولیسی هستی که او با خنده در جواب گفت که تکذیب می‌کنم.

* علی دایی در یک صحنه در محوطه جریمه دانشگاه تهران توسط دروازه‌بان حریف سرنگون شد که ضربه پنالتی را با یک ضربه آرام تبدیل به گل کرد که با تشویق شدید طرفداران همراه بود.

* دریبل‌های مثال زدنی محمد رضا حیدریان، کاپیتان سابق تیم فوتسال ایران حضار را به وجد آورد و بارها از جانب آنها مورد تشویق قرار گرفت.

* فغانی و مظفری زاده داوران بین‌المللی فوتبال ایران قضاوت این دیدار دوستانه را بر عهده داشتند.

* از نکات جالب توجه این مسابقه حضور عادل فردوسی‌پور در خط حمله تیم دانشگاه شریف و حضور علی دایی در خط دفاعی این تیم بود و بارها دایی با پاس‌های دقیق او را در موقعیت گلزنی قرار داد که وی موفق به گلزنی نشد.

95997_753.jpg

96004_922.jpg

96006_471.jpg

96008_167.jpg

96009_739.jpg

95996_786.jpg

۱۳۹۲/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...