نسخه چاپی

رویانیان: مگر جمشیدی كاره‌‍‌ای است كه استعفایم را به او بدهم؟

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقات اخیر داوری باعث می‌شود این شائبه به وجود بیاید كه از قبل تعیین می‌شود كدام تیم قهرمان لیگ شود یا اینكه رده تیم‌ها در جدول چگونه شود.

به گزارش نما به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، محمد رویانیان در مورد حضور تیم روبین‌کازان روسیه در تهران به میزبانی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: قرار شد اوایل بهمن‌ماه این تیم برای برپایی اردویی 5 روزه به تهران بیاید و یا با پرسپولیس و یا با تیم ملی بازی دوستانه‌ای انجام دهد. من با کفاشیان و تاج در این مورد صحبت کردم و گفتم اولویت ما این است که روبین‌کازان با تیم ملی بازی کند. به هر حال آنها یک تیم اروپایی هستند که در لیگ اروپا فعالیت دارند.



وی در خصوص برگزاری جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس پرسپولیس گفت: قرار است دوستانمان در بخش فرهنگی باشگاه هماهنگی‌ها را برای برگزاری این جشن انجام دهند. در مورد ریزِ برنامه‌ها صحبت شده و تقریبا همه چیز مورد تایید قرار گرفته است و در یک کنفرانس مطبوعاتی در خصوص این مسئله صحبت می‌کنم.



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شکایت این باشگاه از یدالله جهانبازی داور بازی تراکتورسازی و پرسپولیس تصریح کرد: اشتباه داوری وجود دارد و یک امر طبیعی است اما ما به خاطر هوادارانمان از داوری شکایت کردیم چون نمی‌توانیم از حق باشگاه بگذریم. همه دیدند که در بازی با تراکتورسازی حداقل یک پنالتی به نفع ما گرفته نشد هر چند همکارانمان معتقدند دو پنالتی ما سوخته است.



رویانیان ادامه داد: صحبت من این است که چرا باید با یک اشتباه داوری سرنوشت یک بازی تغییر کند. باز هم تاکید می‌کنم اشتباهات داوری اجتناب‌ناپذیر است اما وقتی این اشتباهات زیاد می‌شود دیگر توجیهی ندارد. اگر در همین بازی با تراکتوسازی پنالتی ما اعلام کرده بودند چه بسا برنده این بازی می‌شدیم. من کاری به تیم تراکتورسازی و هوادارانش ندارم و این پیروزی نوش جانشان باشد ولی حداقل در این بازی یک پنالتی برای ما نگرفتند.



وی با بیان اینکه اشتباهات داوری روی نتایج تیم‌ها تاثیرگذار است به تسنیم گفت: در اولین بازی نیم فصل دوم چنین اشتباهاتی رخ داد و اگر دو، سه بازی دیگر به این صورت اشتباهات داوری وجود داشته باشد آن وقت چه خواهد شد؟ تمام این اتفاقات باعث می‌شود این شائبه به وجود بیاید که از قبل تعیین می‌شود کدام تیم قهرمان لیگ شود یا اینکه رده تیم‌ها در جدول چگونه شود. البته تاکید می‌کنم این یک شائبه است که من نه آن را قبول دارم و نه قبول ندارم. این شکی است که بین همه مردم وجود دارد.



رویانیان در واکنش به صحبت‌های حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس و علی دایی در پرونده محسن قهرمانی مدارکی را ارائه نکردند، اظهار داشت: بستگی دارد آقای حسن‌زاده به چه چیزی مدرک می‌گوید، آیا به نظر ایشان مدرک آن چیزی است که خودشان می‌خواهند یا آن چیزی است که واقعیت دارد؟ من صحبت‌های آقای حسن‌زاده را قبول ندارم.



وی در پاسخ به اظهارات محمد جمشیدی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه «رویانیان استعفایی نداده بود که با آن مخالفت شود» تاکید کرد: استعفایم را به آقای اکبری رئیس هیئت مدیره و وزارت ورزش ارائه داده بودم. من که نباید به جمشیدی استعفا بدهم. مگر او کاره‌ای است؟



رویانیان در پایان در پاسخ به این سوال که علاقمند است تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با چه تیمی هم‌گروه شود، گفت: دوست ندارم با تیم‌های پرقدرت همگروه شویم و ترجیح می‌دهم سرگروهمان سوئیس باشد.



تسنیم

۱۳۹۲/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...