نسخه چاپی

آخرین اظهار نظر قلعه نویی درباره سپاهان

سرمربی استقلال می‌گوید به مدیرعامل سابق سپاهان هشدار داده بوده است كه عده‌ای به دنبال نابودی سپاهان و بركناری او هستند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ابتدا از صحبت‌های آقای رمضانی تشکر می‌کنم. من هم دلم برای مدیران سپاهان، همکاران عزیزم در آن دوره، تنگ شده است. آن تیم خوبی که دور هم بودیم و آن آرایش معرفتی که در سپاهان حاکم بود واقعا مدیون آقای ساکت بود. سپاهان طرفداران خیلی خوبی داشت و یادم است که چند بار به عنوان بهترین میزبان انتخاب شدند. در آن دو سالی که در سپاهان بودم یکی از بهترین دوران مربی‌گری‌ام بود. ما همدل بودیم. اگر هم از این تیم رفتم به خاطر این بود که اگر می‌ماندم آقایان، سپاهان را نابود می‌کردند. این را من به ساکت هم گفتم. من به او گفتم که آن‌ها می‌خواهند شما را بردارند و من را برمی‌دارند تا شما را راحت‌تر بردارند. به او گفتم بگذار من بروم تا سپاهان نابود نشود. به او گفتم شما هم نمان، چرا که یکی دو ماه بعد شما را برمی‌دارند و همین اتفاق هم افتاد. من از سپاهان بر خلاف میلم جدا شدم ولی برایشان همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم و اعتقاد دارم آن ها باشگاه بزرگی هستند و اگر اشتباه نکنم 40 درصد مدال‌های گوانگجو ایران از استان اصفهان بود. این ثمره تلاش‌های چندین ساله ما که در اینجا اتفاق افتاده بود. مردم اصفهان و سپاهان از خاطرات خوب همیشگی من هستند.

او در پاسخ به سوالی درباره بازی فردا اظهار کرد: من خوشحالم که در چند سالی که در استقلال و سپاهان بودم، بازی‌هایمان بسیار جذاب بوده است. مردم از کیفیت بازی‌های این دو تیم راضی هستند. همین بازی دو بر یکی که در نیم فصل اول باختیم یک بازی سرعتی و تاکتیکی بود. امیدوارم فردا هم این گونه باشد و سوای از نتیجه یک بازی زیبا شاهد باشیم. امیدوارم زمین فولادشهر این امکان را به دو تیم بدهد تا بازی روی زمین خوبی انجام دهند. من از کیفیت زمین اطلاع ندارم اما امیدوارم مردم از نمایش فردا راضی باشند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا خط تهاجمی دو تیم طراوت گذشته را ندارد، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما نباید به جدول نگاه کنیم که سپاهان و استقلال کجای جدول هستند. وقتی بازی تمام شده است باید از فوتبال لذت برد. من اخیرا بازی اوکراین و فرانسه را از نزدیک دیدم. آنجا دیدم از فوتبال لذت می‌برند اما ایران این گونه نیست. خدا را شکر بازی‌های استقلال و سپاهان معمولا این گونه نمی‌شوند و یقینا فردا هم نمی‌شوند. قلعه‌نویی همیشه بازی هجومی را دوست داشته و الان هم می‌خواهد به هدفش برسد. ما کارهای تاکتیکی زیادی برای فردا داریم که با توجه به خریدهایمان احتمالا مشکلات ما در بحث تهاجمی را رفع کرده‌اند. سپاهان هم این گونه است. من اعتقاد دارم فردا جنگ اصلی در میانه میدان است و هر تیمی که بتواند آنجا را بگیرد اهدافش را بهتر اجرا می‌کند.

او در پاسخ به سوالی درباره دادن 10 درصد از ورزشگاه به هواداران استقلال افزود: این یک قانون است و باید رعایتش کرد. البته سپاهان، استقلال، تراکتور و پرسپولیس طرفداران خاص خودشان را دارند. من یک بار به ساکت گفتم من به سپاهان آمده‌ام تا اثرگذاری کنم و دوم آمده‌ام این تیم را فرا استانی کنم. خاطرم هست که در آن سال ما به این هدف رسیدیم و در خیلی از بازی‌ها تماشاگران ما در شهرهای مختلف در ورزشگاه حاضر می‌شدند. اگر فردا سکوها جا داشته باشد بد نیست که باشگاه سپاهان رسم مهمان‌نوازی را به جا آورد و به هواداران استقلال جای بیشتری بدهد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال هنوز نتوانسته آن چیزی را که از این تیم توقع می‌رود را نشان دهد و کیفیت بازی‌های این تیم پایین است، اظهار کرد: من قبول دارم که هنوز به استقلال ایده‌آل نرسیده‌ایم دلیلش هم این است که شما بنز داشته باشی یا پراید اما بنزین نداشته باشی هیچ فرقی نمی‌کند. ما به جام جهانی رفتیم و 35 روز وقت داشتیم که 20 روز هم باید به بازیکنان استراحت می‌دادیم. ما امسال نتوانستیم بازیکنان‌مان را خوب به بازی‌ها برسانیم. آن بنزین خوب را نتوانستیم تهیه کنیم. وقتی بازیکنان‌تان از لحاظ فنی نتوانسته باشند کار کنند، مصدوم می‌شوند. ما تنها هفته‌ای که توانستیم 5 جلسه کار کنیم، همین هفته بود. هرچند هنوز از نظر بدنی صد در صد آماده نیستیم. نزدیک بودن به جام جهانی فکر بازیکنان را به خودش مشغول کرده اما اعتقاد دارم بازیکنان ما کم نمی‌گذارند. بگذارید یک مثال بزنم. منتظری و تیموریان پیشنهادهای خوبی داشتند اما معرفت به خرج دادند و ماندند. امیدواریم این چند جلسه اخیر تمرین‌مان از نظر بدنی به ما خیلی کمک کند.

او افزود: جمشیدیان در این سفر با ما نیست ما یک تیم پزشکی گذاشته‌ایم تا همواره با بازیکنان باشد (با خنده). خسرو حیدری هم در جلسه امشب مشخص می‌شود که فردا می‌تواند بازی کند یا خیر. ما انصافا سال سختی را امسال پشت سر گذاشتیم.

سرمربی استقلال در پایان ضمن یادآوری خاطرات گذشته‌اش در سپاهان عنوان کرد: همیشه از باشگاه سپاهان و مردم خوب اصفهان تشکر کرده‌ام و با خانواده‌ام دو سال خیلی خوب را در اینجا گذراندیم. اصفهان از خاطرات خوب زندگی ما بوده و امروز هم با بازیکنان‌مان بر سر مزار آقای خوروش حاضر شدیم. ایشان انسان مخلص و دست به خیری بودند. اصفهان انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای مثل مجلسی و بانو امین داشته که آقای خوروش هم در رده این افراد هستند.

۱۳۹۲/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...