نسخه چاپی

حسینیان سخنان رسایی را تكذیب كرد

عکس خبري -حسينيان سخنان رسايي را تکذيب کرد

روح الله حسینیان نماینده مردم تهران مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر مذاكره با لاریجانی و نماینده وی درخصوص ریاست مجلس را تكذیب كرد.



به گزارش نما به نقل از «اعتدال» ، توضیحات و تکذیبیه روح الله حسینیان در حالی منتشر شده است که اصل مطلب مورد نظر وی در گفتگوی حجت الاسلام رسائی نماینده مردم تهران با سایت خبری مشرق در تاریخ دوم اردیبهشت 1391 مطرح شده است که در پی می آید:

"حجت الاسلام رسایی گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شایعه ای از طرف تیم منتسب به لاریجانی در حال انتشار است که آقای حسینیان با لاریجانی دیدار داشته و درباره ریاست وی به توافق رسیده در حالی که این خبر کذب است و حتی وقتی آقای لاریجانی واسطه ای فرستاد تا درباره این موضوع با وی صحبت کند اما حسینیان گفت ما یکبار در روزهای نخست مجلس هشتم به آقای لاریجانی اعتماد کردیم و نتیجه آن را دیدیم که ایشان در طول مجلس هشتم چگونه عمل کرد."

بنابر این گزارش روح الله حسینیان در متن تکذیبیه خود آورده است:

«در بعضی از رسانه ها از قول اینجانب نقل کرده بودند که آقای لاریجانی با اینجانب بر سر ریاست مجلس صحبت کرده است و شرایطی را نیز پیشنهاد کرده است. ضمنا در بعضی از محافل نیز افزوده اند که بین اینجانب و آقای لاریجانی بر سر ریاست مجلس مکاتبات و تعهدنامه هایی صورت گرفته است.
این مطالب نقل شده، جز شایعه هیچ اساس دیگری ندارد. نه آقای لاریجانی و نه نماینده ای از طرف ایشان تاکنون در مورد ریاست مجلس نهم با اینجانب نه صحبتی داشته اند، نه مکاتبه و یا تعهد نامه ای صورت گرفته است و هرگونه شایعه ای را در این مورد به شدت تکذیب می کنم. امیدوارم دشمنی ها موجب تهمت ها نگردد و ساحت سیاست را به دروغ و شایعه آلوده ننماییم».

حال به نظر می رسد با اندکی دقت و تامل در مطالب مذکور می توان نتیجه گرفت که آقای حسینیان در واقع بهتر بود بجای تهمت زدن به رسانه ها و یا افراد در زمینه اشاعه تهمت و نشر اکاذیب با تذکر به دوست صمیمی، همفکر و همکار خود، یعنی آقای رسایی، ادعای آلوده سازی ساحت سیاست به دروغ و شایعه را مطرح نمی کردند که بزرگان آورده اند: آینه شکستن خطاست.

۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...