نسخه چاپی

مسئول ترور "فرمانده حزب الله" مشخص شد

عکس خبري -مسئول ترور "فرمانده حزب الله" مشخص شد

گروه موسوم به "تیپ آزادگان اهل تسنن در بعلبك" مسئولیت ترور "حسان اللقیس" را برعهده گرفت.

به گزارش نما؛ به نقل از  شبکه العالم ؛ "حاج حسان اللقیس" حدود ساعت ده دیشب (به وقت محلی) مقابل منزلش در منزله "سن تریز" هدف سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.




سایت "المنار" لبنان به نقل از روابط عمومی حزب الله تأکید کرد که حاح حسان همه دوران عمر خود را در خدمت مقاومت گذراند و تا آخرین لحظات عمرش در حال مجاهدت بود. وی پدر شهیدی بود که در جنگ سال 2006 به قافله شهدا پیوست.




در این بیانیه آمده است: متهم اصلی این ترور دشمن صهیونیستی است که قبلا نیز بارها و در چندین منطقه سعی کرده بود وی را هدف قرار دهد.




خبرنگار شبکه العالم از بیروت گزارش داد، حزب الله اعلام کرده است که پیکر شهید حسان اللقیس بعد از ظهر امروز در زادگاهش در بعلبک تشییع می شود. "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان دیشب در گفت وگویی تلویزیونی تأکید کرد: عربستان جرأت ورود به جنگ مستقیم با هیچ طرفی را ندارد بلکه از طریق واسطه و پرداخت پول می جنگد؛ این کشور با واسطه در سوریه، ایران، عراق و لبنان می جنگد.




وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: اطلاعات عربستان بسیاری از شاخه های القاعده را فعال می کند و فکر می کنم که گردانهای عبدالله عزام در پس پرده انفجاری بود که سفارت ایران را هدف قرار داد و عربستان سعودی از چنین گروه هایی حمایت می کند. اطلاعات عربستان در پس پرده بسیاری از انفجارها در عراق قرار دارد.

۱۳۹۲/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...