نسخه چاپی

«تهرانجلس» فیلم جدید پیمان معادی +عكس

پیمان معادی كه حضورش در «اشباح» مهرجویی منتفی شده این روزها در حال نگارش فیلمنامه جدید خود است. این بازیگر و كارگردان سینما در تازه‌ترین پست خود در شبكه اجتماعی اینستاگرام از نگارش فیلمنامه «تهرانجلس» خبر داده است.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران، پیمان معادی که حضورش در «اشباح» مهرجویی منتفی شده این روزها در حال نگارش فیلمنامه جدید خود است. این بازیگر و کارگردان سینما در تازه‌ترین پست خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام از نگارش فیلمنامه «تهرانجلس» خبر داده است.

«تهرانجلس» دومین فیلم بلند معادی بعد از «برف روی کاج‌ها» است. وی در مقام فیلمنامه‌نویس آثاری چون «آواز قو»،‌ «عطش»، «کما»، «کافه ستاره»، «شام عروسی» و «برف روی کاج‌ها» را در کارنامه دارد.

این بازیگر علاوه بر حضور در مجموعه تلویزیونی عدالت کیفری (Criminal Justice) دو فیلم هالیوودی آخرین شوالیه ها (The Last Knights) و کمپ اشعه ایکس (Camp X-Ray) را آماده اکران دارد که در اولی با بازیگران سرشناسی چون مورگان فریمن و کلایو اوون همبازی بوده و در «اشعه ایکس» هم در کنار کریستن استوارت ستاره مشهور سری فیلم‌های بسیار پرفروش و موفق «گرگ و میش» ظاهر شده است.

معادی همچنین در جشنواره فیلم امسال نیز فیلم«ملبورن» را دارد که نخستین فیلم نیما جاویدی در مقام کارگردان است و نقش مقابلش را هم نگار جواهریان بازی کرده است. «ملبورن» درامی معمایی است که داستان زوجی جوان را روایت می‌کند که در آستانه سفر، ناخواسته درگیر ماجراهایی پیچیده می‌شوند.

71633.jpg

۱۳۹۲/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...