نسخه چاپی

تشدید درگیری‌ها میان تروریست‌ها در سوریه:

انهدام سكوهای پرتاب موشك در حلب

عکس خبري -انهدام سکوهاي پرتاب موشک در حلب

منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروه‌های تروریستی در مناطق مختلف و هلاكت شمار زیادی از تروریست‌ها ازجمله تروریست‌های لیبیایی و مصری در حومه دمشق و انهدام سكوهای پرتاب موشك در حلب و تخریب تونلی به‌طول ۶۰متر در حمص خبر دادند.

به گزارش نما؛ به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌هایی از ارتش سوریه روز چهارشنبه چندین گروه تروریستی مسلح را به‌طور کامل در شهر النبک و اطراف آن و غوطه شرقی و نیز مناطق یلدا، الزبدانی، داریا و محله‌های برزه و القابون متلاشی و سلاح‌ها و مهمات آنها را هم منهدم کردند.


یک منبع مسئول به سانا گفت یگان‌های ارتش سوریه دهها تروریست را در النبک و اطراف آن به هلاکت رساندند و مراکز تجمع آنها را در منطقه العرقوب و مزارع السقی و الزریبات و محله المفتاح در شرق شهر منهدم کردند.


همچنین در عملیات ویژه ارتش سوریه در مزارع ریما در منطقه یبرود، چندین گروه تروریستی مسلح به‌طور کامل متلاشی و سلاح‌ها و مهمات آنها منهدم شد.


این منبع سوری گزارش داد تمام اعضای یک گروه تروریستی مسلح که برخی آنها مصری و لیبیایی بودند، در خیابان نستله در منطقه خان الشیح در حومه دمشق به هلاکت رسیدند.


همچنین در عملیات یگان‌های ارتش سوریه در شمال السحل در منطقه النبک و غرب پل یبرود، شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.


منابع سوری از انهدام مقر یک گروه تروریستی مسلح نیز در مزارع العب به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات و درگیری نیروهای ارتش با یک گروه تروریستی مسلح در حرستا و کشته شدن شمار زیادی از تروریست‌ها در عملیات ویژه ارتش در منطقه سقبا و محله جوبر خبر دادند.


منطقه یلدا هم شاهد عملیات نیروهای ارتش علیه گروه‌های تروریستی بود که به انهدام مقادیری سلاح و مهمات و هلاکت شماری از تروریست‌ها منجر شد. در محله الجمعیات شهر داریا هم شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.


منابع سوری همچنین از عملیات نیروهای ارتش در الزبدانی و هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها خبر دادند.


شماری از تروریست‌ها نیز نزدیک مسجد الحسن در محله القابون و محله برزه کشته شدند.


انهدام سکوهای پرتاب موشک و خمپاره‌انداز در حلب


یگان‌هایی از ارتش سوریه در عملیات خود در روستاهای الجدیده و کویرس در حومه حلب، چند سکوی پرتاب موشک و خمپاره‌انداز را منهدم کردند.


یک منبع نظامی سوری به سانا گفت یگان‌هایی از ارتش سوریه در یک عملیات ویژه اطراف نیروگاه حرارتی و زندان مرکزی و شرق دیرحافر و حریتان و المنصوره و المرجه تمام اعضای گروه‌های تروریستی مسلح موجود در این مناطق را به هلاکت رساندند و طی آن چند خودروی حامل سلاح و مهمات آنها را هم منهدم کردند.


به‌گفته این منبع، مراکز تجمع تروریست‌ها در شرق فرودگاه النیرب و اطراف بیمارستان الکندی و روستاهای تل‌عزان و کفرداعل و غرب شهرهای الباب و اللیرمون و حندرات و نیز محله‌های شیخ لطفی و بستان القصیر در شهر حلب هدف حملات نیروهای ارتش قرار گرفت.


در دیرالزور هم یگان‌های ارتش سوریه دو خودروی حامل سلاح و مهمات تروریست‌ها را منهدم کردند و پنج تروریست را به هلاکت رساندند.


همچنین مقرهای چند گروه تروریستی مسلح در محله‌های الرشدیه و شیخ یاسین در شهر دیرالزور به‌همراه سلاح‌ها و مهمات آنها منهدم شد و شماری از تروریست‌ها کشته شدند.


چند گروه تروریستی مسلح نیز به‌طور کامل در روستای البرغوثیه در حومه السلمیه در حماه متلاشی شدند. نیروهای ارتش همچنین دو خودروی حامل سلاح و مهمات متعلق به تروریست‌ها را منهدم کردند.


کشته شدن دو شهروند سوری بر اثر انفجار بمب


منابع سوری از کشته شدن دو شهروند سوری بر اثر انفجار بمب دست‌سازی که تروریست‌ها نزدیک تل‌احوی در جاده حماه عقرب کار گذاشته بودند، خبر  دادند.


ضبط یک خودروی ترکیه‌ای حامل سلاح در حومه ادلب


یک منبع نظامی سوری اعلام کرد نیروهای ارتش با کمین در برابر تروریست‌ها یک خودروی حامل سلاح و مهمات را که از ترکیه وارد حومه ادلب شده بود، ضبط کردند که طی این عملیات شماری از تروریست‌ها کشته شدند.


در روستاهای خراب عسکر و خربه السد در حومه الحسکه تمام اعضای چند گروه تروریستی مسلح به هلاکت رسیدند و مهمات آنها هم منهدم شد.


خبر دیگر اینکه دو شهروند سوری بر اثر انفجار بمب دست‌ساز کار گذاشته شده از سوی تروریست‌ها در محله الزهور الحسکه زخمی شدند.


هلاکت شماری از تروریست‌ها در حمص و درعا


یگان‌هایی از ارتش سوریه شماری از تروریست‌های مسلح را در حمص و درعا به هلاکت رساندند که برخی از آنها وابسته به گروه تروریستی موسوم به لواء توحید بودند، همچنین یک تونل متعلق به تروریست‌ها که برای تردد و قاچاق سلاح و مهمات به کار می‌رفت، منهدم شد.


به‌گفته یک منبع سوری، نیروهای ارتش موفق به کشف تونلی به‌طول 60 متر شدند که از میدان نزار قبانی تا محله القرابیص در شهر حمص امتداد داشت و گروه‌های تروریستی از این تونل استفاده می‌کردند.


در منطقه عتمان درعا نیز شماری از تروریست‌های مسلح  به هلاکت رسیدند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات متعلق به آنها منهدم شد.


منبعی سوری اعلام کرد نیروهای ارتش درگیری با گروه‌های تروریستی مسلح وابسته به آنچه لواء توحید الجنوب در درعا البلد خوانده می‌شود، شمار زیادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.


شبکه خبری المیادین هم از کشته شدن ربیع ابازید یکی از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به لواء التوحید به‌ضرب گلوله یکی از تروریست‌های جبهه النصره در ایست درعا خبر داده است.

۱۳۹۲/۹/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...