نسخه چاپی

بهانه جدید كنگره آمریكا علیه ایران

«آن ها به احتمال قوی روی این موضوع كار خواهند كرد و به قدرت های جهانی كه می كوشند به توافق نهایی با ایران دست یابند، فشار می آورند.»

به گزارش نما، خبرگزاری رویترز (reuters) نوشت: قانون گذاران آمریکایی در مجلس نمایندگان می گویند، نگران قبول غنی سازی اورانیوم توسط ایران در توافق موقت هسته ای هستند.





آن ها به احتمال قوی روی این موضوع کار خواهند کرد و به قدرت های جهانی که می کوشند به توافق نهایی با ایران دست یابند، فشار می آورند.





رویترز افزود: این نگرانی ها نشان می دهد، قانون گذاران آمریکایی خواستار تصویب بسته تحریمی جدید علیه ایران هستند که مشخص خواهد کرد، کنگره چه مواردی را در توافق نهایی با ایران می پذیرد.





در ادامه این گزارش آمده است: توافق موقت شش ماهه بین قدرت های جهانی و ایران در ژنو، دسترسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تاسیسات ایران را افزایش داد و جمهوری اسلامی را ملزم کرد که غنی سازی اورانیوم 20 درصدی را متوقف کند، اما به ایران اجازه داد که غنی سازی تا سقف 5 درصد را برای تولید انرژی هسته ای ادمه دهد. با این وجود بسیاری از قانون گذاران آمریکایی به شدت نگران هرگونه غنی سازی در ایران هستند

۱۳۹۲/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...