نسخه چاپی

آموزش روابط جنسی به همراه فیلم!

عکس خبري -آموزش روابط جنسي به همراه فيلم!

این فیلم كه حاوی تصاویر پورنو با صوت و تصویر می باشد، در ضمن كلاس درسی كه مربوط به غریزه های جنسی انسان بوده پخش شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، سایت سیریانیوز، به نقل از رسانه های خبری نوشت، یک دانشجوی آمریکایی علیه استاد زن دانشگاهش به اتهام پخش یک فیلم 20 دقیقه ای جنسی سر کلاس درس، اقدام به شکایت کرد.
بر اساس این خبر، پروفسور مشهور آمریکایی "پگی گیش" (Peggy Gish) به گذاشتن فیلم پورنو برای دانشجویانش در دانشگاه کالیفرنیا متهم شد.
فیلم مزبور که این استاد در ضمن کتاب درسی اش که مربوط به غریزه های جنسی انسان است برای دانشجویان پخش کرده، حاوی تصاویر پورنو با صوت و تصویر بوده است.
مدیریت دانشگاه از گیش دفاع نموده و توضیح داده که این ویدئو مربوط به یک درس 3 واحده درمورد بررسی دقیق فعالیت های جنسی انسان است و در ضمن برنامه ی درس های عمومی می باشد.
بر اساس آنچه مدیریت دانشگاه گفته این درس، فیزیولوژی و جامعه و فرهنگ و تکامل درازمدت درک فعالیت جنسی را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین افزوده اند این درس اجباری نبوده و دانشجویان می توانند در آن حضور پیدا نکنند.
سخنگوی مدیریت دانشگاه تاکید کرده که این فیلم "سکسی-اباحی" نبوده و هدف آن افزایش معلومات دانشجویان می باشد؛ بنابراین همه دانشجویان می توانند برای اظهار نظر در این کلاس حضور پیدا کنند.
شایان ذکر است که در نهایت مدیریت دانشگاه شکایت این دانشجو را رد کرده و تصمیم به هیچ اقدام انضباطی ضد این پروفسور نداشته و پرونده آن را بسته دانسته است.
گفتنی است، مسئولان نظام آموزشی آمریکا به ویژه دانشگاه ها، به بهانه افزایش معلومات دانشجویان با انتشار فیلم های غیراخلاقی به اباحه گری و ترویج روابط نامشروع دامن می زنند این درحالی است که نتایج بررسی وزارت دادگستری آمریکا از افزایش تجاوز جنسی به دختران در دانشگاه های آمریکا خبر می دهد. این نتایج حاکی است که از هر پنج دختر، یک دانشجوی در حال تحصیل به نوعی تحت آزار جنسی قرار می گیرد.

۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
پيمان
3
0
۱۳۹۱/۷/۲۴
خوب
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...