نسخه چاپی

حاشیه دیدار سپاهان - استقلال

پیش از آغاز دیدار سپاهان - استقلال در بیرون از ورزشگاه فولادشهر بازار سیاه بلیت به وجود آمده بود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،در حالی که پیش‌بینی می‌شد ورزشگاه فولادشهر برای دیدار امروز سپاهان - استقلال پر از تماشاگر شود اما در فاصله 30 دقیقه تا آغاز این بازی تنها 6 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

* با وجود اینکه سکوهای خالی زیادی در ورزشگاه دیده می‌شد اما در بیرون از ورزشگاه برخی افراد در حال فروش بلیت با 2 برابر قیمت اصلی بودند.

* 2 ساعت پیش از آغاز بازی پیراهن محرم نویدکیا در ورزشگاه گردانده شد که هواداران سپاهان به شدت کاپیتان مصدوم تیم خود را تشویق کردند.

* زلاتکو کرانچار به همراه دستیارانش یک ساعت پیش از آغاز مسابقه به داخل چمن فولادشهر رفتند تا از وضعیت آن بازدید کنند.

* اتوبوس حامل بازیکنان، مربیان و همراهان استقلال ساعت 13:20 و اتوبوس سپاهانی‌ها ساعت 13:35 وارد فولادشهر شد.

* سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد. رحمتی ابتدا با استقبال هواداران سپاهان مواجه شد و او نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد اما به یکباره هواداران سپاهان علیه دروازه‌بان استقلال شعار دادند. آنها شعار «رحمتی یادت باشه، احمدی سرورته» سر داده و خداحافظی رحمتی از تیم ملی را به رخ او می‌کشیدند.

* هواداران استقلال در واکنش به شعار هواداران سپاهان مهدی رحمتی را با شعار «عقاب آسیا کیه، مهدی رحمتیه» تشویق کردند. در این لحظه بین هواداران سپاهان و استقلال درگیری‌های لفظی زیادی به وجود آمد و متاسفانه آنها علیه یکدیگر شعارهای زشتی سر می‌دادند.

* پس از اینکه رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان وارد زمین شد هواداران اصفهانی به شدت دروازه‌بان تیم محبوب خود را تشویق کردند اما هواداران استقلال علیه او شعار می‌دادند.

* یک ساعت پیش از آغاز بازی در فولادشهر باران می‌بارید اما کم کم از میزان بارش باران کاسته شد.

* زمین ورزشگاه فولادشهر کیفیت چندان مناسبی نداشته و بخشی از آن زردرنگ شده است.

* از بلندگوی ورزشگاه موسیقی‌های شادی از گروه آرین و همچنین موسیقی تیم سپاهان اصفهان پخش شد. به هنگام پخش موسیقی شاد هواداران حاضر در ورزشگاه حرکات موزون از خود نشان دادند.

* علی حمودی، بازیکن فعلی تیم سپاهان و فصل گذشته استقلال با مجید صالح مربی استقلال برخورد گرمی داشت. همچنین احسان حاج‌صفی نیز با ستار همدانی و کریم بوستانی خوش‌وبش کرد.

۱۳۹۲/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...