نسخه چاپی

دختر فلسطینی ، محمود عباس را به چالش كشید

دختر فلسطینی در اعتراض به وخامت اوضاع اقتصادی و سرخوردگی جوانان فلسطینی در داشتن كار و زندگی شرافتمندانه و تمركز ثروت و امتیازات اقتصادی و اجتماعی در دست مسئولان تشكیلات خودگردان، محمود عباس، رئیس این تشكیلات را به چالش كشید.

به گزارش نما به نقل ازالعالم، این دخترخبرنگار فلسطینی به نام "ایمان هریدی" در نامه خود به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستارازدواج با وی برای برخورداری از زندگی خوب و آبرومند و برآوردن خواسته ها و رویاهایش شد.
ایمان هریدی دختر 28 ساله فلسطینی در این نامه که بیشتر از آنچه یک پیشنهاد واقعی برای ازدواج باشد، دربردارنده اعتراض به اوضاع معیشتی نامساعد فلسطینی هااست، خواهان ازدواج با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شد.

در نامه این دختر فلسطینی به محمود عباس آمده است: " من ایمان محمد هریدی 28 ساله، دختر شهروندی هستم که آرزو دارد زندگی شرافتمدانه و خوبی داشته باشد. من به عنوان خبرنگار در شبکه تلویزیونی فلسطین کار می کنم و خواستار ازدواج با شما هستم تا از زندگی خوب و کریمانه ای برخودار باشم و جامعه با من برخوردی انسان دوستانه داشته باشد".

به گزارش پایگاه الشروق، این دختر فلسطینی در نامه خود که آن را در یکی از شبکه های اجتماعی در اینترنت منتشر کرد، افزود که علت درخواست برای ازدواج با محمود عباس، این است که می خواهد به خواسته و رویای خودش و بسیاری از جوانان هم نسل خود در داشتن شغل و تسهیلات زندگی در سایه شرایط دشوار اقتصادی فلسطین و بیکاری شدید در جامعه فلسطین جامعه عمل بپوشاند.

وی برای متذکر شدن تقسیم ناعادلانه ثروت و امکانات درمناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان و تمرکز امتیازات در دستان مسئولان این تشکیلات و محروم بودن عامه فلسطینی ها از آنها افزود: " من دختر مردی بانفوذ یا صاحب منصب نیستم.

من دختر مردی عادی هستم که به پدرم افتخار می کنم ؛ اما واقعیت های کنونی جامعه فلسطین، سبب شده است که به این باور برسم زندگی و شغل آبرومند و امتیازات اجتماعی و اقتصادی و حتی سیاسی، فقط متعلق به خانواده های مسئولان و شخصیت ها است و خانواده های دیگر از این مزایا بی بهره اند و نردبانی برای ترقی زندگی دیگران به شمار می روند".

۱۳۹۲/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...