نسخه چاپی

تمرین استقلال تعطیل شد/تشكر قلعه نویی از هواداران سپاهان

با صلاحدید قلعه نویی تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای تیم استقلال بعد از دیدار با سپاهان شام را در منزل مرحوم خوروش« هوادار قدیمی این تیم در اصفهان» در کنار خانواده وی صرف کرده و سپس به فرودگاه اصفهان رفتند. کاروان تیم استقلال به محض ورود به فرودگاه اصفهان مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت و طرفداران این تیم خواهان گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان و کادر فنی شدند.

آبی پوشان که پروازشان با تاخیر یک ساعت و نیمه از اصفهان بلند شد ساعت 2 بامداد به تهران بازگشتند.

* حیدری در اصفهان ماندنی شد

خسرو حیدری به دلیل مشکل مالیاتی و همچنین عدم تسویه حساب با باشگاه سپاهان نتوانست در بازگشت به تهران استقلال را همراهی کند. این بازیکن در اصفهان ماند تا روز شنبه پس از انجام کار تسویه حساب نهایی به تهران باز گردد.

* تمرین امروز تعطیل شد

با صلاحدید کادر فنی تیم استقلال تمرین آبی پوشان امروز لغو بازیکنان از فردا برای دیدار مقابل کاسپین قزوین روند آماده سازی خود را پیگیری خواهند کرد.

*دست بیک زاده در آتل

هاشم بیک زاده مدافع استقلال در جریان دیدار با سپاهان از ناحیه انگشت آسیب دید و کادر پزشکی استقلال مجبور شد روی انگشت این بازیکن آتل ببندد. البته مشکل این بازیکن جدی نیست و او می تواند با آبی پوشان تمرین کند.

* تشکر قلعه نویی از مردم اصفهان

سرمربی تیم استقلال در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از میهمان نوازی مردم این شهر تشکر کرد. وی در برخورد با مردم و همچنین گفت و گو با ماموران فرودگاه از استقبال مردم اصفهان ابراز خرسندی کرد.

*نوری از فردا در تمرینات

پژمان نوری که به دلیل درگذشت خواهر همسر خود و حضور در این مراسم به انزلی سفر کرده بود از فردا در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد. .وی پس از حضور در مراسم شب هفتم آن مرحومه به تهران بازگشت.

* ماجدی و امیری شنبه به مالزی می روند

میرشاد ماجدی و علی امیری به نمایندگی باشگاه استقلال شنبه شب تهران را به مقصد مالزی ترک خواهند کرد. این دو نفر جهت شرکت در کلاس های آموزشی AFC برای لیگ قهرمانان آسیا راهی مالزی خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی مقابل سپاهان در لیگ برتر روز سه شنبه در جام حذفی میزبان کاسپین قزوین خواهد بود.

۱۳۹۲/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...