نسخه چاپی

نصیریان:

آلودگی هوا مرا خانه نشین كرد

علی نصیریان در گفت‌و گو با برنا در خصوص ترمیم و اکران فیلم «گاو» در برخی از کشورها گفت:اکران و ترمیم فیلم‌های قدیمی کاری بسیار پسندیده است چرا که باعث می‌شود نسلی که این اثر را ندیده‌اند فرصت تماشای آن را روی پرده سینما و با کیفیت خوب پیدا کنند و از این جهت این کار را به فال نیک می‌گیرم و به نوعی از این کار هیجان زده‌‌ام.

وی ادامه داد: «گاو» اولین تجربه بازیگری من در سینما محسوب می‌شد و از این جهت برای من کاری ارزشمند و تاثیر گذار است با وجود اینکه نمی‌دانم این اثر در اکران جدید خود می‌تواند مانند گذشته با اقبال مواجه شود و یا نه اما این حس را دارم که با توجه به پتانسیلی که این کار دارد می‌تواند مخاطبان را بار دیگر با خود همراه کند.

او اضافه کرد: فیلم «گاو» در زمان اکران خودش با اقبال خوبی از سوی منتقدین و حتی مردم مواجه شد و بسیاری آن را اثر تاثیر گذار و بدیعی دانستند به نظرم بعد از گذشت 48 سال این فیلم هنوز تازه‌گی و طراوت خود را دارد و می‌توان از آن به عنوان یک کار نو و البته ماندگار یاد کرد.

این بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: با گذشت سال‌ها هنوز بسیاری بر این باورند فیلم «گاو» جزو آثار پیشگام در صنعت سینمای نوین ایران محسوب می‌شود و به نوعی در دسته آثار فاخر کارگردانش یعنی داریوش مهرجویی قرار می‌گیرد.

نصیریان در پایان در مورد شرایط این روزهایش گفت: آلودگی هوا من را خانه نشین کرده و ترجیح می‌دهم با این شرایط و البته وضعیت نامناسب فیلم نامه‌ها استراحت کنم.

۱۳۹۲/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...