نسخه چاپی

منتظر كاهش ۲۵ درصدی قیمت خانه باشید

عکس خبري -منتظر کاهش ?? درصدي قيمت خانه باشيد

به گفته اكبرپور، قیمت مسكن تا پایان سال ۹۲، كاهش ۲۵ درصدی خواهد داشت. وی با اشاره به تاثیر «توافقنامه ژنو» بر بازار اقتصادی كشور و مسكن، گفت: نتیجه مذاكرات به شرط تداوم رفع تحریم‌ ها می تواند تاثیر مثبتی بر بازار مسكن داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود: اگر نتیجه‌ ی مذاکرات به گونه‌ای باشد که منابع مالی در بخش مسکن تامین شود و دولت به راحتی بتواند واردات مواد و مصالح ساختمانی را وارد کند، قیمت مصالح ساختمانی نیز با کاهش همراه می‌ شود و قیمت نهایی ساخت یک واحد مسکونی، کاهش می‌ یابد.

عباس اکبرپور، با اشاره به تاثیر سرمایه‌ گذاری‌ خارجی در امر ساخت و ساز، گفت: می توان برای تعدیل قیمت‌ ها و بهبود کیفیت ساخت‌ و ساز از سرمایه‌ گذاران خارجی و تجربیات آنها در صنعت ساختمان استفاده کرد.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، درباره ساخت واحدهای مسکونی مهر تاکید کرد: مسکن مهر، بار سنگینی بر دوش بازار مسکن گذاشت که سبب شد در برخی مکان ها به علت فراهم‌ نبودن خدمات مناسب همچون آب، برق و گاز کمبود‌هایی ایجاد شود.

به گفته وی باید در کنار ساخت واحد‌های مسکونی، بیمارستان‌ها، مدارس و حمل‌ و نقل نیز فراهم شود.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، با اشاره به ساخت واحد‌های مسکن مهر در چند سال اخیر گفت: این واحد‌ها با کمبود‌هایی همراه بودند و در برخی موارد منجر به هدررفتن سرمایه‌ها شد که بهتر بود خدمات زیربنایی، روبنایی و مسیر رفت‌وآمد این واحد‌های مسکونی به خوبی فراهم می‌شد تا اکنون دچار ضعف در اجرای مسکن مهر نباشیم.

۱۳۹۲/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...