نسخه چاپی

برندگان داربی های هفته هفدهم

تراكتورسازی با پیروزی در داربی تبریز جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر مستحكم كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، امروز (جمعه) با برگزاری 4 دیدار همزمان از ساعت 15 پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها تراکتورسازی و ملوان پیروز داربی‌های تبریز و گیلان بودند.

در تبریز، گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام میزبان تراکتورسازی بود و در پایان با نتیجه دو بر یک از همشهری خود شکست خورد تا امتیازهای داربی حساس تبریز را از دست داده باشد.

جواد کاظمیان (66) و مهدی کیانی (80) برای تیم مجید جلالی گلزنی کردند. نقی‌زاده (92) تک گل شاگردان رسول خطیبی را به ثمر رساند.

تراکتورسازی با این پیروزی 32 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. گسترش هم با این شکست 18 امتیازی ماند.

اما در دیگر بازی مهم هفته نتیجه جالبی در داربی گیلان رقم خورد. داماش که این فصل با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده در خانه میزبان ملوان بود و در پایان با سه گل برابر رقیب هم‌استانی خود تن به شکست داد. جلال رافخایی (پنالتی – 22)، سیامک کوروشی (31) و شاهین ثاقبی (82) برای سفیدپوشان ملوان گلزنی کردند.

ملوان با این پیروزی 24 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در رده هفته قرار گرفت. داماش هم با 21 امتیاز به رده نهم سقوط کرد.

در اهواز استقلال خوزستان در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی، میزبان مس کرمان بود و در نهایت برابر این تیم به تساوی یک بر یک رضایت داد.

صبای قم نیز در خانه پذیرای نفت تهران بود که در نهایت با حساب دو بر یک تن به شکست داد. هادی نوروزی (69) ابتدا شاگردان گل‌محمدی را پیش انداخت اما فرید کریمی (77) گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند. این پایان کار نبود و وریا غفوری (پنالتی - 88) بار دیگر نفت را پیش انداخت تا این تیم پیروز بازی باشد.

نفت تهران با این تپیروزی 32 امتیازی شد تا سایه به سایه تراکتورسازی در صدر جدول در تعقیب این تیم باشد.

۱۳۹۲/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...