نسخه چاپی

طلای تاریخی بانوان ایران در آسیا

تیم كومیته بانوان كاراته ایران با شكست تیم چین در فینال دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار به مقام قهرمانی این رقابتها دست یافت.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در چهارمین و آخرین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی امارات و در کومیته تیمی زنان، تیم کشورمان با ترکیب حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه و رزیتا علیپور پس از اینکه قزاقستان را 2 بر صفر شکست داد، در مبارزه دوم مقابل چین تایپه صف‌آرایی کردند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع نمایندگان شایسته کشورمان به اتمام رسید.
تیمی زنان ایران در آخرین مبارزه خود در تانامی آسیایی به دیدار تیم چین رفت که با برتری 2 بر یک رزیتا علیپور و برد 3 بر صفر حمیده عباسعلی این مبارزه به نفع کاراته کاهای کشورمان به پایان رسید تا برای نخستین بار بانوان شایسته کاراته کشورمان حضور روی سکوی اول قاره کهن را تجربه کنند.
تیم بانوان کاراته ایران در حالی مدال طلای کومیته آسیا را از آن خود کرد که روز گذشته و در مبارزات انفرادی هم به یک طلا ( حمیده عباسعلی) یک نقره ( پگاه زنگنه ) و3 برنز ( دلارم دوستی، فاطمه چالاکی و سحر کرجی) دست یافت.

۱۳۹۲/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...