نسخه چاپی

بازیكنان و كارشناسان درباره گروه ایران چه گفتند؟

پس از مشخص شدن قرعه ایران در جام جهانی 2014 در زیر اظهارنظر بازیكنان و كارشناسان فوتبال را می خوانید.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران: پس از مشخص شدن قرعه ایران در جام جهانی 2014 در زیر اظهارنظر بازیکنان و کارشناسان فوتبال را می خوانید.


البته قابل ذکر است که اغلب کارشناسان و اهالی فوتبال نسبت به قرعه ایران در این جام نظر خوبی داشتند. به طوریکه این قرعه علاوه بر آنکه می تواند قرعه سختی هم باشد ، می تواند شرایط تیم ملی را برای صعود ایران به مرحله بعد رقابت ها فراهم کند.


رضا رجبی : بازی با آرژانتین بازی تاریخ سازی خواهد بود

رضا رجبی کارشناس فوتبال اظهار داشت: تمام گروه ها سخت هستند و گروه راحتی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: در گروه نسبتا خوبی هستیم و آرژانتین تیم بزرگی است اگرچه کار بسیار سختی مقابل آرژانتین خواهیم داشت.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: تیم نیجریه تیم قدرتی است و مانند بقیه تیم های آفریقایی از لحاظ فیزیکی همیشه آماده است.

وی در ادامه در خصوص تیم بوسنی تصریح کرد: تیم بوسنی تیمی است که در رقابت های گروهی مقدماتی شگفتی ساز بوده است و بازیکنان دونده و سر سختی دارد.


منصوریان:‌می‌توانیم نیم‌نگاهی به صعود داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 ساله‌های ایران گفت: ما در قرعه‌کشی جام جهانی در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم.

منصوریان تصریح کرد: 32 تیم حاضر در جام جهانی خود را محق صعود می‌دانند ما هم در سه دوره حضور داشته‌ایم و هم اکنون خود را لایق صعود می‌دانیم اما همه این موارد در کنار این است که شرایط را برای تیم ملی آماده کنیم. آرژانتین سال 90 مقابل کامرون نتوانست دوام بیاورد شاید ما هم بایدمنتظر اتفاقات خاص باشیم.


نامجو مطلق:کار سختی داریم اما نباید برای صعود نا امید شویم

پیشکسوت استقلال در خصوص همگروهی تیم ملی ایران با آرژانتین گفت: با توجه به قرعه کشی، تیم ملی ایران در گروه سختی قرار گرفت اما به نسبت بقیه گروه ها گروه خوبی است.

وی در خصوص آرژانتین عنوان کرد:این تیم، تیم بسیار بزرگ و تکنیکی است و کار بسیار سختی خواهیم داشت چرا که مهار مسی مشکل خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال اذعان داشت: تیم نیجریه نیز بسیار قدرتمند و فیزیکی است و با مسابقات تدارکاتی خوب می توان جلوی این تیم مقاومت کرد و از لحاظ بدنی کم نیاوریم.

نامجو مطلق در خصوص بازی با بوسنی و هرزگوین نیز تصریح کرد:تیم بوسنی تیم خوبی دارد ولی نسبت به دو تیم دیگر شاید بازی راحت تری داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:در هر صورت کارمان بسیار مشکل است و برنامه دقیق و بازی های تدارکاتی می تواند به ما کمک کند.


نکونام :مقابل مسی بودن حتما جالب است

نکونام در مورد اینکه ایران در صورت صعود به مرحله بعد ممکن است با فرانسه روبرو شود، اظهار داشت: حاضرم از گروهمان بالا برویم و به هر تیمی که می‌خواهد بخوریم.

نکونام گفت: کی‌روش چندین جلسه با کفاشیان و مسئولان سازمان لیگ داشته است که هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. امیدوارم در این مورد تعامل خوبی صورت بگیرد که هم به نفع تیم ملی و هم به نفع باشگاه‌ها باشد.

وی افزود: با این شرایط نمی‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. خدا را شکر بازی‌های جام ملت‌ها بود و در این بازی‌ها به میدان رفتیم وگرنه دیگر بازی‌ دوستانه نداشتیم. نیاز به بازی خوب و مناسب داریم. تیم 98 که مهدی مهدوی‌کیا در آن حضور داشت یک دوره آماده‌سازی خوب را زیر نظر ایویچ پشت سر گذاشت که به ما خیلی کمک کرد. نیاز به دیدار تدارکاتی داریم تا بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم.


امیرحسین صادقی:مسی هم مثل همه بازیکنان است ، مهارش می کنیم

وی در مورد اینکه چگونه می‌خواهند مسی را مهار کنند، یادآور شد: آن زمان در این مورد فکر می‌کنیم به هر حال افتخار می‌کنم مقابل مسی و بازیکنان بزرگی قرار خواهیم گرفت. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در مقابل آنها بدون اشتباه بازی کنیم.

صادقی در مورد شناختش از تیم بوسنی و هرزه‌گوین یادآور شد: آنها تیم خوبی دارند و تا جام جهانی هم با شناخت بیشتری مقابل آنها حاضر خواهیم شد. باید با برنامه‌ریزی و تدارکات در بازی حاضر شویم من دلم روشن است که در این جام جهانی موفق هستیم.


بیک‌زاده: شانس صعود داریم

وی ادامه داد: با برگزاری بازی‌های دوستانه باید کاری کنیم که دیگر ترسی از حضور در مقابل تیم‌های بزرگ نداشته باشیم. خوب شد که با تیم‌های بزرگ هم گروه شدیم. فکر می‌کنم به جز آرژانتین بتوانیم از پس دو تیم دیگر برآییم.

بیک‌زاده خاطرنشان کرد: من سابقه بازی با یک تیم آفریقایی چون مالی را دارم آنها خیلی قوی بودند و امیدوارمدر جام جهانی با تمام توان حاضر شویم. این موضوع با برنامه‌ریزی در بازی‌های دوستانه می‌تواند عملی شود.


جواد زرینچه: در این قرعه نسبتا خوش شانس بودیم

وی ادامه داد: کار ما برای صعود بسیار سخت است. من قلبا دوست دارم تیم ملی ما به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند اما اگر مطابق بر واقعیت نگاه کنیم باید بگویم تیم ما در گروهش چهارم می‌شود و نمی‌تواند صعود کند. نیجریه، بوسنی و آرژانتین همگی خوب هستند. امیدوارم روزی برسد که شرایط فوتبال ما آنقدر خوب باشد که با خیال راحت بازی‌های تیم ملی را ببینیم و امیدوار باشیم که به مراحل بالاتر صعود کنیم.


مهدوی کیا: بازی‌های دوستانه‌ای می خواهیم که به تیم‌های هم‌گروهی‌مان نزدیک است

وی در مورد هم‌‌گروهی ایران با تیم‌های آرژانتین، بوسنی و هرزه‌گوین و نیجریه یادآور شد: درگروه خوبی قرار گرفتیم اما نباید توقعات را بالا ببریم. نباید از هم‌اکنون بگوییم می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. ما در جام جهانی 2006 مقابل مکزیک بد بازی نکردیم. روی اشتباهات فردی گل خوردیم که اگر این امر صورت نمی‌گرفت نمی‌باختیم.

بازیکن سابق تیم ملی تاکید کرد: ما نباید سطح توقعات را بالا ببریم که در این صورت همان مشکلات 2006 به وجود می‌آید. نباید از هم اکنون بگوییم تیم ملی باید از گروهش صعود کند. این موضوع با واقعیت به دور است. جایگاه ما در فوتبال مشخص است نباید روی این مسئله مانور بدهیم.


زادمهر : هر تیمی که خود را باور کند به مرحله بعد صعود می کند /امید رمز موفقیت تبم ملی در برزیل است

کارشناس فوتبال در خصوص قرعه کشی جام جهانی 2014 بیان کرد : هم گروهی با آرژانتین خوش شانسی ملی پوشان ما است.

محمد زادمهر گفت : قرعه ما تقریبا قرعه خوبی است و آرژانتین تیم بزرگی است که هر تیمی شانس بازی مقابل آن را نخواهد داشت و اگر مربیان تیم ملی تدارک خوبی برای این بازی ببیند ، قطعا بازی زیبایی خواهد بود.

وی افزود : آرژانتین یکی از ویژگی هایش سرعت وتکنیک است و نیجریه و بوسنی از نظر قدرت بدنی بالا هستند و ما میتوانیم با این دو تیم راحت تر کنار بیاییم ولی در هر حال تمید رمز موفقیت بازیکنان ما در جام جهانی خواهد بود ولی از واقعیت های فوتبالی هم نباید دور شد.

وی در ارتباط با شانس صعودمان به یک شانزدهم تصریح کرد : هر تیمی که توانایی های خودش را باور داشته باشد صد در صد می تواند به مرحله ی بعدی صعود کند.

زادمهر در ارتباط با بالا رفتن کیفیت بازیکنان پس از حضورمان مقابل آرژانتین خاطر نشان کزد : بازی مقابل تیم ها و مربیان بزرگ یک درس بسیار خوب و تکنیکی برای مربیان و بازیکنان است تا بتوانند ضعف های فوتبالی خود را برطرف کنند وبا دنیای حرفه ای فوتبال آشنا شوند.

۱۳۹۲/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...