نسخه چاپی

حماسه ۱۶ آذر، پیام استكبارستیزی

سردار سرلشگر رحیم صفوی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: حماسه ۱۶ آذر پیام استكبارستیزی دانشجویان و پیامی برای امروز و آینده است.

به گزارش نما؛ سردار سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه جامع امام حسین (ع) ضمن تجلیل از یاد و منزلت دانشجویان شهید این دانشگاه، افزود: دانشجویان باید پیام حماسه 16 آذر را درک کنند؛ دانشجویان همواره در پی مقابله با ظلم هستند و آمریکا مظهر ظلم است.






وی با بیان این که سابقه سیاست خارجی آمریکا نشان می دهد این کشور اهل فریب است؛ به عهدشکنی آمریکا در قبال معمر قذافی اشاره و اضافه کرد: تجربه تاریخی می گوید آمریکا سیاست فریبکارانه، اغواگرایانه و قلدرمآبانه را در برابر ضعیف تر خود پی گیری می کند.






فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: ملت ایران به فضل الهی با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از دولتمردان و انسجام ملی و صبر انقلابی از چالش های سیاسی و اقتصادی عبور می کند.






سردار سرلشگر رحیم صفوی به کشورهای پادشاهی منطقه توصیه کرد به جای اتخاذ سیاست خارجی غلط و دوستی با رژیم صهیونیستی با ایران دوست باشند و گفت: ضد ایران توطئه نکنید و برای پیشرفت و آرامش در غرب آسیا با جمهوری اسلامی ایران همکاری کنید.






وی در هشدار به سران این کشورها گفت: سرنوشت شاه ایران، قذافی و عبدالله صالح را به خاطر داشته باشید که آمریکا آنان را تنها گذاشت.






فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشگاه جامع امام حسین (ع) به بیان خاطراتی از شش این شهداء والامقام پرداخت.






امروز در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، یاد و خاطره شش شهید این دانشگاه را به نام های شهید حسن شاطری، شهید سیف الله حیدرپور، شهید مجید حاجی حاتم، شهید سید حسن بطحایی، شهید سعید فنایی و شهید رضا کارگر برزی گرامی داشته شد و این دانشگاه با صدور مدرک فارغ التحصیلی این شهدا از مقام شامخ آنان تجلیل به عمل آورد.






در این مراسم رییس دانشگاه امام حسین (ع) هم وظیفه خاص دانشگاهیان این دانشگاه را ایجاد نهاد مستقل علمی که پاسدار انقلاب اسلامی باشد توصیف کرد.






محمدرضا حسنی آهنگر با تاکید بر این که پاسداری از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی وظیفه خاص ماست؛ تصریح کرد: با علوم غربی نمی توان از انقلاب اسلامی و دستآوردهای آن پاسداری کرد.

۱۳۹۲/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...