نسخه چاپی

شریفی‌ نیا با فرزاد حسنی باجناق شد

حسن دادخواه تهیه‌كننده فیلم "آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند" به كارگردانی قربان محمدپور از حضور فرزاد حسنی در نقش باجناق محمدرضا شریفی‌نیا در این فیلم سینمایی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: حسن دادخواه تهیه‌کننده فیلم "آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند" به کارگردانی قربان محمدپور از حضور فرزاد حسنی در نقش باجناق محمدرضا شریفی‌نیا در این فیلم سینمایی خبر داد.

حسن دادخواه تهیه‌کننده "آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند" درباره این فیلم سینمایی گفت: نام این فیلم "دردسر عاشقی" بود اما شورای پروانه ساخت با این نام موافقت نکرد و ما نام "آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند" را به شورا پیشنهاد دادیم که فعلا در حال بررسی است. بنابراین نامی که این روزها در مطبوعات اعلام می شود نام قطعی فیلم نیست چون هنوز نتیجه نهایی پذیرش این نام به ما اعلام نشده است.

وی درباره مراحل فیلمبرداری این فیلم سینمایی گفت: در حال حاضر بیش از 45 دقیقه از زمان مفید فیلم فیلمبرداری شده است. گروه تولید به تازگی در فرودگاه مهرآباد مشغول به کار بودند و محمدرضا شریفی‌نیا و سحر قریشی در این سکانس بازی کردند.

به گفته وی، برای اینکه قرار است این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد تدوین همزمان فیلم نیز در حال انجام است.

دادخواه درباره مضمون این فیلم سینمایی گفت: این اثر سومین فیلم بلند قربان محمدپور در مقام کارگردان است که مضمونی در ارتباط با ازدواج موقت را در فضایی کمدی مطرح می‌کند. داستان فیلم درباره دکتری است که با وجود داشتن همسر و دو فرزند و داشتن یک زندگی آرام، عاشق زنی 30 سال کوچکتر از خودش می‌شود که این کار اتفاقاتی را در فیلم رقم می‌زند.

تهیه‌کننده فیلم "جیب‌بر خیابان جنوبی" درباره دلایل انتخاب این فیلم گفت: زمانی که متن این فیلم سینمایی را خواندم از داستان آن خوشم آمد چون متاسفانه موضوع ازدواج موقت و ازدواج دختران جوان با مردهای مسن در سال‌های اخیر رواج یافته است من نیز به عنوان فردی که دغدغه کار فرهنگی دارد تصمیم گرفتم با مطرح کردن این مسئله و بر عهده گرفتن تهیه‌کنندگی فیلمی با این مضمون بایدها و نبایدهای چنین مسائلی را به نسل جوان آموزش دهم.

وی درباره بازیگران این فیلم سینمایی گفت: به تازگی رضا توکلی و علی کاظمی نیز به جمع بازیگران این فیلم سینمایی افزوده شده اند. حضور محمدرضا شریفی نیا در این کار کمک فراوانی به ما کرد چه در جلو دوربین و چه پشت دوربین و کار با بازیگران. فرزاد حسنی هم که تازه به این پروژه پیوسته است نقش باجناق محمدرضا شریفی نیا را ایفا می کند که صحنه هایی از بازی او نیز فیلمبرداری شده است.

این فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی قربان محمدپور با موضوع ازدواج موقت هفته گذشته در تهران کلید خورد و تاکنون علاوه بر شریفی نیا و فرزاد حسنی، سحر قریشی نیز مقابل دوربین حسن پویا رفته است.

حسن دادخواه پیش از این سرمایه گذاری آثاری چون "بغض" ، "من مادر هستم"، "پل چوبی" و تهیه کنندگی مشترک "جیب بر خیابان جنوبی" را بر عهده داشته است.

۱۳۹۲/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...