نسخه چاپی

داور آن قدر غش كرد كه باید یكی او را جمع می كرد!

مدیرعامل صبای قم گفت: «امیدوارم بدانیم محل حضور اصفهانیان كجاست تا او را ببینیم و گلایه های مان را به او بگوییم.»

به گزارش نما به نقل از جام نيوز، محمدرضا کشوری‌فرد در خصوص باخت صبای قم در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: «این چندمین بازی است که داوری بر علیه تیم ما سوت می‌زند تا اینجا صدایی از ما درنیامده بود و هر بار می‌گفتیم کارشناسان داوری در این خصوص اظهار نظر کنند اما داوری بازی دیروز فاجعه بود. سؤال من از آقایان این است که آیا پنالتی که این داور گرفت پنالتی بود؟ من نمی‌دانم اصفهانیان می‌خواهد با باشگاه‌ها چه کند. انگار هر کسی بیشتر فریاد بزند بیشتر می‌تواند به حقش برسد اما ما نمی‌دانیم چگونه باید فریاد بزنیم.»
وی ادامه داد: «چیدمان داوری‌ها غلط است سوت‌های داور در بازی دیروز کاملا اشتباه بود و به نظر می‌رسید که یکطرفه سوت می‌زند. داور بازی ما آنقدر غش کرده بود که کسی نبود جمعش کند!»
مدیرعامل صبای قم در مورد ادامه کار این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: «کار ما سخت شده و باید فکری برای این موضوع کنیم. باید تیم را ترمیم کنیم چرا که شرایط، شرایط خوبی نیست. متاسفانه چیدمان‌های داوری ما بسیار اشتباه است و حتی چندین بار در برنامه 90 این موضوع مطرح شده اما کسی نیست که به این موضوع رسیدگی کند.»
کشوری‌فرد در پایان با انتقاد از فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران گفت: «همه تیم‌ها به چیدمان داوری اعتراض دارند اما ما نمی‌دانیم چه کسی این چیدمان را انجام می‌دهد. خود آقای اصفهانیان را هم که نه می‌بینیم و نه می‌بینیم ایشان کجاست. امیدوارم حداقل محل ایشان را بدانیم تا بتوانیم او را ببینیم و گلایه‌هایمان را به گوشش برسانیم.»

فارس

۱۳۹۲/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...